اجتماعی و فرهنگی

اطلاعیه نیروی انتظامی به مناسبت ۲۲ بهمن

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  متن اطلاعیه نیروی انتظامی به شرح ذیل می باشد:"انقلاب اسلامی ایران در عصری به وقوع پیوست که فرهنگ استعمار و استکبار بر تمام جهان سایه افکنده بود و امام خمینی (ره) با الگو گرفتن از مبارزه و ایستادگی پیامبر اسلام (ص) در پیروزی و حاکمیت دین مبین اسلام و در دنیایی آلوده به ظلم و ستم و استیلای استعمار امپریالیستی بر جهان، انقلاب اسلامی ایران را رهبری نمود و سرانجام پس از سال‌ها مجاهدت و پایمردی این ودیعه الهی تحقق یافت و نهضت اسلامی ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید.

 

اکنون که سی و شش سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد؛ ملت شریف ایران، ملتی مقتدر، پیشرفته، عزّتمند، و سرآمد در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی شده است؛ تهدیدها، تحریم‌ها و تلاش‌های مذبوحانه قدرت های سلطه گر بین المللی و حمایت از گروه های تروریست از جمله تکفیرهای داعش و فتنه‌های پیچیده ، هیچ کدام نتوانسته جلوی پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی را بگیرد. آنچه چشم جهانیان را خیره ساخته همین عزم پولادین و اعتقاد راسخ ملت ایران است و به یقین اقدامات مذبوحانه امروز دولت‌های غربی، بویژه آمریکا، در موضوع برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران نیز راه به جایی نخواهد برد.

 

امروز حقیقت بیداری اسلامی در سراسر جهان اسلام به عنوان نهضتی رو به جلو، امیدبخش و دارای برنامه، در حال فتح سنگرهای از دست رفته می باشد و دستاوردهای بزرگ و آشکاری همچون مقاومت، یاس افکنی در میان دشمنان، خنثی سازی کیدها و توطئه ها و نفوذ به عقبه و جبهه فکری قدرت های استکباری بی شک متاثر از جوهره ناب انسانی، اسلامی و فرهنگ انقلاب اسلامی است.

 

امروز به برکت انقلاب اسلامی و پایمردی و مقاومت ملت ایران و با تکیه بر متخصصان داخلی شاهد پیشرفت های علمی و تکنولوژیکی و بویژه رشد و شکوفایی در عرصه تجهیزات نظامی و ارتقاء قدرت بازدارندگی در کشور هستیم و همین پیشرفت ها، جمهوری اسلامی ایران را علی رغم تهدید های مستمر ، کشوری امن در میان ناامنی های منطقه قرار داده است.

 

بدیهی است امسال نیز، حضور با بصیرت و مقتدر ملت سرافراز و همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم یوم‌الله ۲۲ بهمن، همچون همیشه محاسبات و توطئه چینی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را خنثی کرده و صف‌آرایی آنان را در صحنه دشوار جنگ اقتصادی و فرهنگی بر هم خواهد زد.

 

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تبریک این روز خجسته به محضر حضرت بقیه الله اعظم (عج)، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و امت مسلمان ایران، ضمن حضور افتخارآمیز در این مراسم باشکوه، اعلام می‌دارد با بهره‌ گیری از تمام توان و ظرفیت سازمان خود در سراسر کشور و در کنار مردم فهیم و عزیز، نظم و امنیت لازم برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن را فراهم آورد."

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا