اجتماعی و فرهنگی

برپایی ۱۳۰ غرفه در نمایشگاه سراسری صنایع دستی کرمان

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین علی مهاجری با اشاره به اینکه هشتمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی از تاریخ ۱۳ تا ۱۷ بهمن ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمان برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این نمایشگاه هنرمندان و صنعتگران سراسر کشور به ارائه آثار هنری خود می‌پردازند.

وی با بیان اینکه در هشتمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی بیش از ۱۳۰ غرفه در نظر گرفته شده است، بیان کرد: از این تعداد ۴۰ غرفه به صنعتگران و هنرمندان استان کرمان اختصاص یافته است.

مهاجری با اشاره به اینکه ایجاد بازار رقابت موجب بروز خلاقیت و ابتکار در زمینه صنایع دستی می‌شود، تصریح کرد: در این نمایشگاه ضمن معرفی توانمندی‌های هنرمندان اقصی نقاط کشور در زمینه‌های مختلف صنایع دستی، صنعت‌گران می‌توانند از تجربیات یکدیگر نیز بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های سراسری صنایع دستی استان در سال‌های گذشته با موفقیت و استقبال خوبی از سوی صنعت‌گران و هنرمندان کشور برپاشده است، گفت: امسال همچون سال‌های گذشته در تلاش هستیم که نمایشگاه با کیفیت بالاتر و در شرایط بهتری برپا شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان خاطرنشان کرد: افتتاحیه نمایشگاه مذکور فردا ساعت ۹ صبح با حضور معاون صنایع دستی کشور، استاندار کرمان، مدیران ادارات و جمعی از مسئولان برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا