اجتماعی و فرهنگی

جزییات خطوط جدید BRT

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محمد باقر اسدی با بیان اینکه درکل تهران پنج خط ویژه مصوب شده است، گفت: اولین خط ویژه‌ای که تاییدیه نهایی آن اخذ شده است، به زودی وارد فاز اجرایی می شود.

وی ادامه داد: اقدامات فنی و عمرانی برای خط ویژه گردشی مطهری و بهشتی حد فاصل خیابان ولی‌عصر در حال انجام است و موضوع سکوسازی و اصلاح هندسی آن آغاز خواهد شد که انتظار می‌رود پوشش بسیار زیادی از نظر تعداد مسافران داشته باشیم.

 

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶ تهران ادامه داد: مسیر خط ویژه میدان هفت تیر به صادقیه با مسیر پل کریمخان، بلوار کشاورز، میدان توحید، ستارخان و فلکه دوم صادقیه خط دیگری است که به حمل و نقل عمومی اضافه خواهد شد.

 

اسدی در ادامه با اشاره به اینکه خط ویژه دیگری در محدوده منطقه ۶ تهران قرار دارد، اظهار کرد: ترمینال والفجر به پایانه راه‌آهن نیز خط ویژه دیگری است که سرتاسر خیابان کارگر را پوشش خواهد داد. همچنین خط دیگری از مبداء پایانه بیهقی به فیاض بخش مطرح شده است که خیابان میرزای شیرازی و خیابان سپهد قرنی در منطقه ۶ را تحت پوشش قرار می‌دهد.

 

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه شش تهران با بیان این که این اتفاق باعث پوشش پیوسته در حمل و نقل عمومی در منطقه ۶ خواهد شد، گفت: مطمئنا ایجاد این خطوط مشکلات خودروهای سواری را افزایش خواهد داد، اما با توجه به این که نگاه شهرداری تأکید بر حمل و نقل عمومی برای شهروندان است، این موضوع در اولویت قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا