مدیریت شهری

مراسم تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت شهرداری منطقه یک برگزار شد

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، با حضور سردار سرتیپ محمدکریم بیات مشاور شهردار تهران و فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران،سید حمید موسوی شهردار منطقه یک ،معاونان و مدیران شهری این منطقه مراسم تکریم سرهنگ محمدی و معارفه سرگرد حقیقی نیا در سالن اجتماعات شهرداری منطقه یک برگزار شد.

موسوی در این مراسم ضمن تبریک ماه مبارک رمضان،تشکر از زحمات سرهنگ محمدی و خیر مقدم به سرگرد حقیقی نیا که مسئولیت فرماندهی یگان حفاظت شهرداری منطقه یک را عهده دار شد،اظهار داشت: یگان حفاظت با لباس مقدس نیروی انتظامی به عنوان بازوان اجرایی و ید توانمند شهرداری است و اجرای ماموریت های قانونی و سیاستهای مدیریت شهری در بسیاری از موارد با حضور و همراهی به موقع و موثر آنان امکان پذیر خواهد بود.
وی گفت: حمایت یگان حفاظت در پاره ای از موارد که شهرداری ملزم به جدیت و برخوردهای قانونی ذاتی خود است، همچون جمع آوری بساط گستران، اجرای آرای ماده ۹ و غیره بسیار تاثیر گذار و ضروری است.
سردار بیات نیز ضمن اشاره به سوابق درخشان خدمتی سرگرد حقیقی نیا و متذکر شدن موقعیت منطقه یک شهرداری تهران،وسعت و موضوعات کاری خاص این منطقه از سرگرد حقیقی نیا ،برنامه ریزی و هماهنگی با تدابیر شهردار منطقه یک را خواستار شد و اظهار امیدواری کرد که حضور ایشان منشاء خدمات شایسته در این منطقه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا