اجتماعی و فرهنگی

توقف فعالیت معادن شن و ماسه و کارخانجات آسفالت حومه تهران

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین براساس مصوبه روز گذشته کمیته هماهنگی مواقع اضطرار مبنی بر توقف معادن شن و ماسه و کارخانجات آسفالت در شهرستان‌های شهریار و ملارد ، پاکدشت و شهر قدس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته از فعالیت این واحدها توسط ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان جلوگیری بعمل آمده و تعطیل شدند.

عزیز عبدل زاده رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستانهای شهریار و ملارد در این باره گفت: حدود ۱۰ معدن شن و ماسه و ۲ کارخانه آسفالت در شهرستان فعال هستند که بر اساس مصوبه کمیته مواقع اضطرار روز گذشته مکاتبات لازم با این واحدها انجام شده و هم اکنون این واحد ها غیرفعال هستند.

محمود رضا سعیدپور رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت نیز در این باره اظهار داشت: باتوجه به وجود حدود ۵۱ معدن شن و ماسه و ۲۰ کارخانه آسفالت در شهرستان روز گذشته مکاتبات لازم در خصوص توقف فعالیت این واحدها انجام شده و هم اکنون تمامی این واحد ها تعطیل هستند.

شیدا آکار رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قدس ضمن بیان اینکه حدود ۷۰ معدن شن و ماسه و کارخانه آسفالت در این شهرستان فعال هستند افزود: از فعالیت تمامی معادن شن و ماسه و کارخانه آسفالت شهرستان جلوگیری بعمل آمده و این واحدها در روزهای سه شنبه و چهارشنبه تعطیل هستند.

گفتنی است گشت و پایش و نظارت بر واحدهای شن و ماسه و کارخانجات آسفالت در این شهرستان‌ها امروز و فردا توسط ماموران اجرایی ادامه داشته و قطعا در صورت مشاهده هرگونه تخلف برابر قانون برخورد خواهد شد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا