شورای شهر

تعبیر جالب عضو شورا از چهارشنبه سوری پایتخت

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین درباره چهارشنبه آخر سال در شهر تهران اظهار داشت: با توجه به ایام فاطمیه از همه شهروندان تقاضا می‌شود حرمت این ایام را حفظ کنند و باعث نشوند که اهل بیت، خانواده شهدا و مردم متدین شهر به واسطه تصمیم غلط چند نفر آزرده‌خاطر شوند.

 

وی ادامه داد: باید حرمت همدیگر و این ایام را حفظ کنیم و سعی شود برنامه‌هایی که در این خصوص برگزار می‌شود با ملاحظاتی باشد البته شهرداری تهران نیز برنامه‌های فرهنگی در این روز برگزار می‌کند.

 

قناعتی افزود: در گذشته چهارشنبه آخر سال به عنوان یک جشن برگزار می‌شد و خبری از سر و صداهای این روزهای شهر نبود و اکنون از چارچوب اصلی خود خارج شده و تبدیل به یک میدان جنگ شده است.

 

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: بعضی از مواد محترقه‌ای که در این چهارشنبه آخر سال مصرف می‌شود موج‌های آن کمتر از مهمات جنگی نیست.

 

وی یادآور شد: در سال‌های گذشته در اثر این جشن تعدادی کشته و مجروح شدند و بهتر است شهروندان وارد این مباحث نشوند.

 

قناعتی بیان داشت: اورژانس،‌ آتش‌نشانی، نیروی انتظامی، درمانگاه‌ها در چهارشنبه آخر سال آماده‌باش کامل هستند تا بتوانند از حوادث جلوگیری کنند و این اقدامات قطعاً هزینه‌هایی برای شهر دارد که از جیب خود مردم تأمین می‌شود، پس بهتر است شهروندان خود این هزینه‌ها را کمتر کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا