رضازاده: رد صلاحیتم اشتباه بود/ از وضعیت جدیدی بی خبرم

به گزارش شورا‌آنلاین، حسین رضازاده در خصوص تایید صلاحیتش برای انتخابات شورای پنجم گفت: قبلا هم هیچ مشکلی نبود اما حالا نام من را برای شورای شهر تهران تایید کردند. به نظرم قبلا اشتباه کرده بودند و به قول معروف حالا حق به حقدار رسیده است!
 

رضازاده در خصوص اینکه چرا بعد از رد صلاحیت هیچ موضع گیری و اظهار نظر خاصی انجام نداده بود گفت: آخر مساله خاصی نبود! من اعتراضم را به هیات مرکزی نظارت بر انتخابات تقدیم کردم و بعد هم صلاحیت من تایید شد.

عضو شورای شهر تهران در خصوص عملکرد چهره های ورزشی شورا گفت: من قبلا هم در این باره صحبت کرده‌ام. به نظر من چهره‌های ورزشی در این مدت عملکرد خوبی داشته‌اند. ما درست است که ورزشی هستیم اما در کمیسیون‌های مختلف فعالیت می‌کردیم. آقای علیرضا دبیر در کمیسیون برنامه و بودجه بود. آقای هادی ساعی در کمیسیون شهرسازی بود. آقای عباس جدیدی در کمیسیون نظارت و من هم در کمیسیون فرهنگی. به نظرم یک شهر همه چیز می‌خواهد. هم ورزش می‌خواهد و هم چیزهای دیگر. این‌ها همه حرف‌هایی است که متاسفانه در آستانه انتخابات مطرح می‌شود و عده‌ای با حرف‌های خود قصد حاشیه‌سازی دارند.

رضازاده در خصوص تایید و یا رد صلاحیت عباس جدیدی گفت: در ارتباط با وضعیت آقای جدیدی خبری ندارم و باید خود ایشان در این رابطه صحبت کنید.

عضو شورای شهر تهران در خصوص رقابت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر همه کاندیداها در حال ارایه برنامه‌های‌شان به مردم و مناظره با هم هستند و مردم هم هر طور که صلاح می‌دانند به کاندیدای مورد نظر خودشان رای می‌دهند. امیدوارم همه مردم روز ۲۹ اردیبهشت در پای صندوق رای حاضر شوند و رای بدهند تا در چهار سال آینده هم کشور در شرایط خوبی قرار داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا