مدیریت شهری

در آستانه عید بزرگ قربان اجرا شد؛ برپایی جایگاه  موقت عرضه و ذبح بهداشتی دام در منطقه۲

شهردار منطقه۲ گفت: در آستانه عید سعید قربان جایگاه  موقت عرضه و ذبح بهداشتی دام با هدف ارائه خدمات به شهروندان متقاضی انجام سنت نبوی، در  حال آماده سازی است

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی با اعلام این خبر گفت: جایگاه عرضه دام با هدف سهولت دسترسی شهروندان به دام های بهداشتی، جلوگیری از آلودگی و کنترل قیمت دام در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع در خیابان فرهنگ، خیابان میرمالک آماده سازی شده است.

وی از تعبیه جایگاه محل ذبح دام و حضور یک کارشناس در محل خبر داد و گفت: این ایستگاه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه  به مناسبت روز عرفه و عید سعید قربان برپاست.

به گفته شهردار منطقه۲، به منظور حفظ سلامت شهروندان  دامپزشک در این ایستگاه مستقر می شود وبر ذبح بهداشتی به هنگام خرید و ذبح نظارت می کنند و تلاش می‌شود تا بستر بهداشتی لازم فراهم شود.

وی با اشاره به تعبیه فضای پارکینگ جنب ایستگاه  عرضه دام جهت تامین رفاه شهروندان، گفت: شهروندان می توانند در روز عرفه از ساعت ۹ تا ۱۹ عصر و در روز عید قربان از ۴ صبح تا ۱۵ عصر با مراجعه به این مکان دام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

صالحی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی همزمان با روز عیدسعید قربان گفت: ‌با هماهنگی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ویژه  برنامه‌های متنوع هنری، فرهنگی در سطح محلات  اجرا می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا