اجتماعی و فرهنگی

سازمان زیباسازی اثر هنری ارزشمندی را در شهر به نمایش گذاشته است

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: از سازمان زیباسازی شهر تهران، سازمان حج و زیارت و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران بسیار ممنونم که دیوارنگاری یادبود شهدای منا را روی دیوارهای شهر تهران به نمایش گذاشتند.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ محمدجواد حق‌شناس رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در مراسم رونمایی از دیوارنگاری یادبود شهدای منا گفت: قطعا یاد و نام شهدای بزرگوار کشور به خصوص شهدای منا همیشه ماندگار خواهد بود.

وی افزود: اتفاقی که در حادثه ی منا رخ داد نمادی از ناکارآمدی و ناتوانی حکام آل سعود بود؛ در حادثه منا متاسفانه حجاج زیادی به شهادت رسیدند.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران تصریح کرد: ما در جهان فریضه ای باشکوه تر و زیباتر از مراسم حج نداریم و در چنین مراسمی به دلیل ناکارآمدی رژیم آل سعود حادثه ی منا رخ داد و باعث شد که حجاج بیش از ۷۰ کشور دنیا دچار مصیبت شوند.

حق شناس اظهار داشت: در این حادثه غم انگیز بسیاری از هموطنان ما به شهادت رسیدند و به همین دلیل قصد داریم که با اجرای چنین برنامه هایی یاد و نام این عزیزان را گرامی بداریم.

وی گفت: از سازمان زیباسازی شهر تهران، سازمان حج و زیارت و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران بسیار ممنونم که این اثر هنری ارزشمند را روی دیوارهای شهر به نمایش گذاشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا