ورزشی

سوریان: محبت مردم را فراموش نمی‌کنم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین حمید سوریان در خصوص شرایطش در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: حدود ۱۰ ماه است که در اردو هستیم و تمرینات سخت و پرفشاری را پشت سر می‌گذاریم. در این مدت فراز و نشیب‌های زیادی را دیده‌ایم و ۳۰ روز دیگر برای رسیدن به شرایط آرمانی و ایده‌آل زمان داریم.

وی ادامه داد: خوشبختانه تمام بچه‌ها از انگیزه بالا برای موفقیت در المپیک برخوردارند و آسیب‌دیدگی جدی ندارند و امیدوارم عملکرد خوبی را در المپیک ریو به نمایش بگذاریم. تمام نفرات از باتجربه‌ترین ورزشکاران هستند و عملکرد خوبی را در کارنامه‌شان دارند،‌ امیدواریم بتوانیم افتخارات المپیک گذشته را در برزیل هم تکرار کنیم.

دارنده مدال‌های طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک تصریح کرد: تمام بچه‌ها هم‌قسم شده‌اند تا دل مردم را شاد کنند و بار دیگر با افتخارآفرینی در المپیک برزیل بتوانند پرچم ایران را به اهتزاز درآورند. خوشبختانه شرایط خوبی در اردو حاکم است و همه انگیزه بالایی دارند.

سوریان گفت: با توجه به اینکه درگیر کسب سهمیه المپیک بودم کمی دیرتر تمریناتم را آغاز کردم و شاید از سایر بچه‌هاعقب‌تر باشم، اما تلاش می‌کنم در این مدت باقی‌مانده و با کمک و حمایت مربیان به شرایط ایده‌آل و مرز آمادگی برسم.

وی در باره خستگی‌اش در پایان تمرین امروز گفت: من محبت مردم را فراموش نمی‌کنم و چنین فشاری طبیعی است؛ چراکه تمرینات پرفشاری را پشت سر می‌گذاریم و باید خودمانم را برای روزهای سخت‌تر آماده کنیم. انتظار مردم به حق است و امیدوارم اتفاقات خوبی باز هم رخ دهد و هر ۶ نماینده ایران در کشتی فرنگی بازهم افتخار آفرین باشند.

وی خاطرنشان کرد: به غیر از  کشتی در وزنه‌برداری هم شانس بالایی برای کسب مدال طلا داریم و حتی در دوومیدانی هم امید داریم. امیدوارم تمام مردم در این روزهای باقی مانده، ورزشکاران کشورمان را برای موفقیت در المپیک دعا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا