اجتماعی و فرهنگی

پورسیدآقایی: شورا و شهرداری عوض شد ولی دولت سهمش را پرداخت نمی کند!

به گزارش شورا‌آنلاین، محسن پورسیدآقایی در پنجاهمین جلسه علنی شورای شهر تهران و بررسی افزایش قیمت بلیت مترو در سال آینده اظهار داشت: قیمت تمام‌شده بلیت مترو در سال آینده برای هر سفر ۲۲۷۰ تومان می‌شود که با توجه به افزایش نرخ تورم و دیگر موضوعات این قیمت را با صرفه‌جویی‌های صورت‌گرفته کم کرده‌ایم.
 

وی ادامه داد:از ۲۲۷۰ تومان یک سوم آن را باید مصرف‌کنندگان، یک سوم را شهرداری و یک سوم دیگر را دولت بپردازد که تا کنون دولت سهم خود را پرداخت نکرده است، شورا و شهرداری هم عوض شد ولی این سهم پرداخت نشده است.
 

وی افزود: پیشنهاد داده شده که قیمت بلیت تک‌سفره ۸۰۰ تومانی به هزار تومان افزایش یابد ولی متوسط قیمت بلیت برای مصرف‌کننده ۷۰۰ تومان خواهد بود چرا که تخفیف‌هایی نیز ارائه خواهد شد.
 

پورسید اقایی افزود: در حال حاضر با کلیات پیشنهاد داده شده از سوی کمیسیون حمل و نقل و عمران موافق هستیم و جدول بلیت مترو و تخفیف‌های آن مشخص شده است که پس از تصویب ارائه خواهد شد.
 

وی افزود: پیشنهاد ۲ هزار تومان و یا ۱۵۰۰ تومان برای مترو حومه به تهران در صورتی این رقم می‌شود که مستقیم از کرج به تهران بیایند. در صورتی که در ایستگاه صادقیه پیاده شوند با استفاده از کارت بلیت الکترونیک قطعا این عدد کاهش خواهد یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا