اجتماعی و فرهنگی

دستگیر شدگان شورای استان تهران نماینده کدام شهرها هستند؟

به گزارش شورا‌آنلاین، محمد قانبیلی عضو شورای شهرستان پردیس در خصوص بازداشت چند تن از اعضای شوراهای شهر و روستا اظهار داشت:‌ 5 نفر از افراد بازداشت شده عضو شورای شهر بودند، یک نفر از آن‌ها عضو شورای شهر نسیم شهر، دو نفر عضو شورای شهر احمدآباد مستوفی، یک نفر از شهر رباط کریم و یک نفر عضو شورای شریف آباد پاکدشت است.

وی افزود:همچنین ۳ نفر از افراد عضو شورای روستا بودند، یک نفر از روستای فیروزآباد پاکدشت و دو نفر نیز از روستای حسین آباد اسلام شهر بازداشت شدند.

قانبیلی ادامه داد:رسانه‌ای کردن این خبر اشتباه است، چرا که موضوع در حال حاضر فقط در شورای حل اختلاف استان بررسی شده است. این موضوع باید در شورای حل اختلاف مرکزی بررسی شود و حتی پس از تایید شورای حل اختلاف مرکزی، افراد می‌توانند به دیوان عدالت اداری مراجعه و اعتراض کنند.

وی خاطرنشان کرد: رسانه ای کردن این موضوع به علت دور کردن ذهن جامعه از بحث‌های اقتصادی و مشکلات کنونی است، هدف از این کار تخریب شوراها بوده است.

قانبیلی در پایان گفت:هیچ کس حق افشای اطلاعات پرونده‌ای که هنوز به طور کامل بررسی نشده است را ندارد و اعضای شورا می‌توانند شکایت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا