اجتماعی و فرهنگی

محدودیت های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سرهنگ جعفر محمدنژاد در مورد اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های شمال کشور گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت۲۴ روز جمعه از محور کندوان (چالوس- کرج) هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است. 

 
وی تاکید کرد: تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است. 
 
رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور"کرج – چالوس" و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت۱۶ روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه  از کرج به سمت "مرزن آباد" ممنوع است. 
 
وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۹روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن ) به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود. 
 
سرهنگ محمدنژاد با اشاره به محدودیت های ترافیک در محور هراز، گفت:تردد  تریلرها  از محور هراز و تردد کامیونها و کامیونت ها به استثنای تریلی های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت۶ تا۲۴ روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه آخر هفته از محور هراز ممنوع است. 
 
وی همچنین به محدودیت های ترافیکی در محور فیروزکوه اشاره کرد و گفت:تردد تریلر ها به استثنای تریلی های حامل موادسوختی و فاسد شدنی ازساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای چهارشنبه و جمعه به علت اجرای عملیات راه سازی از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا