ورزشی

مظلومی تکلیف دروازه‌بانی استقلال را روشن کند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین هادی طباطبائی در پاسخ به این سوال که توقعش از استقلال فعلی چیست و این تیم را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: توقع از استقلال همیشه بالا بوده و هست. بعد از دو سال ناکامی الان همه توقع یک استقلال جدید را دارند و حداقل توقع ما کسب سهمیه آسیایی است. امیدوارم که مظلومی با استقلال نتیجه بگیرد. آن چه در حال حاضر می‌بینم این است که استقلال بیشتر به دنبال جمع کردن باتجربه‌ها است و این مسئله می‌تواند شمشیر دو لبه باشد و همان قدر که آثار مثبت دارد، می‌تواند آثار منفی هم با خود داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به وضعیت دروازه‌بانان استقلال چیست، عنوان کرد: مظلومی بهتر است هر چه سریع‌تر تکلیف دروازه‌بانی استقلال را روشن کند. استقلال نیاز به آرامش دارد و اگر این انتخاب سریع‌تر صورت نگیرد، می‌تواند برای تیم مشکل‌ساز شود. این مسئله را بر اساس تجربه‌ام می‌گویم و فکر می‌کنم باید هرچه سریع‌تر تصمیم لازم دراین‌باره گرفته شود.

پیشکوست استقلال در پاسخ به این سوال که آیا آمدن رحمتی می‌تواند به استقلال کمک کند، گفت: با شناختی که از مظلومی و پورحیدری دارم، آنها را افرادی محتاط می‌دانم و می‌دانم آنها در تیم بستن همیشه به فکر جایگزین هستند ولی من اعتقاد دارم که دو بازیکن اسمی در یک پست به خصوص در بحث دروازه‌بانی مشکلات زیادی با خودش دارد و تیم در نهایت دچار مشکل می‌شود و به همین دلیل باز هم می‌گویم که بهتر است مظلومی هر چه سریع‌تر دراین‌باره تصمیم‌گیری کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا