اجتماعی و فرهنگی

تجمع ۵ هزار نفر در مرز مهران برای سفر به کربلای معلی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سعید اوحدی گفت: در بازدید از مرز مهران شاهد هستیم که خوشبختانه مردم، مسئولان، سپاه و نیروی انتظامی حماسه عظیمی را خلق کردند و هم اکنون ورود زائران به کشور بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

وی ادامه داد: شب گذشته حدود ۳ هزار نفر از زائران وارد کشور شدند که تمام امکانات اسکان، تغذیه و تدارکات برای آنها در نظر گرفته شده بود و هیچ کمبودی احساس نمی‌شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون در مرزهای کشور برای خروج زائران محدودیت‌هایی ایجاد شده است گفت: ۵ هزار نفر در پایانه مهران تجمع کردند که می‌خواهند به کربلای معلی سفر کنند اما این افراد گذرنامه ندارند و با صحبت‌هایی که با آنها شد متقاعد شدند که به شهرهای خود بازگردند و در روزهایی که مرزها آرام‌ خواهند شد برای سفر اقدام کنند و وسایل حمل‌ونقل نیز برای این افراد در نظر گرفته شد تا به شهرهای خود بازگردند.

اوحدی ادامه داد: اتوبوس و تمام امکانات به اندازه کافی در مرز وجود دارد و معاون وزیر راه نیز قول داد امروز امکانات وسیع‌تری را به مرزها بفرستد.

رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: تاکنون ۵۷۰ هزار زائر ایرانی از مرز مهران وارد کشور شدند و در مجموع آمار ورود زائران به کشور تا این لحظه به ۹۰۰ هزار نفر رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا