ورزشی

آخرین وضعیت ایرانی های الاهلی قطر

به گزارش شورا‌آنلاین، هدایت الاهلی قطر در فصل قبل را لوکا بوناچیچ کروات بر عهده داشت که به علت کسب نتایج ضعیف از کار بر کنار شد و جای خود را به "یوسف آدم" داد اما  این مربی قطری هم نتوانست انتظارات را برآورده کند و او هم از کار برکنار شد.

در فصلی که گذشت پژمان منتظری و مجتبی جباری پیراهن الاهلی را بر تن کردند. جباری بازی‌های زیادی را به خاطر آسیب دیدگی از دست داد اما منتظری تنها در چند بازی در ترکیب الاهلی به میدان نرفت.

در تازه‌ترین اتفاق این باشگاه قطری با خواکین کاباروس، سرمربی سرشناس اسپانیایی قرارداد امضا کرد تا فصل جدید لیگ ستارگان قطر را با اقتدار شروع کند.

کاباروس، مربی بسیار با تجربه است. او در تیم‌های بیلبائو، اوساسونا، گرانادا، لوانته، رئال‌ مایورکا و سویا سابق مربیگری دارد و یکی از گزینه‌های  اصلی جایگزینی ویسنته دل بوسکه بود.

الاهلی همچنین در آستانه توافق با ساردو رشیدوف ازبکستانی است و به احتمال خیلی زیاد این بازیکن جایگزین مجتبی جباری در الاهلی خواهد شد.

قرارداد جباری و منتظری با این تیم قطری به پایان رسیده است. پیش از این رئیس باشگاه الاهلی تاکید کرد که قرارداد جباری را تمدید نخواهد کرد، اما منتظری به احتمال خیلی زیاد در سبز پوشان قطری باقی خواهد ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا