ورزشی

این شرایط به ضرر مربی است، به کسی باج نمی‌دهم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین پرویز مظلومی قبل از تمرین امروز استقلال که تحت‌الشعاع تحریم بازیکنان این تیم قرار دارد، گفت:‌از صبح وزارتخانه بودم و با افشارزاده جلسه داشتم ضمن اینکه تمرین امروز دیرتر برگزار می‌شود و بازیکنان دیرتر به تمرین می‌آیند.

مظلومی در مورد اینکه با این وضعیت سرنوشت استقلال چه خواهد شد، گفت: مشکل حل شد و ان‌شاءالله طبق صحبت‌هایی که انجام شد فردا چک‌های ۲۰ درصدی به بازیکنان داده خواهد شد.

وی در مورد اینکه شنیده می‌شود سبک‌دست قرار است از سمت خود برکنار شود، گفت: در جریان این مسائل نیستم و فقط مسائل فنی به من مربوط است.

مظلومی در پاسخ به این سؤال که گویا افشارزاده  از این وضعیت بی‌خبر است گفت: از صبح در جلسه‌ با افشارزاده تمام مسائل مربوط به استقلال را دقیقه به دقیقه بررسی کردیم. ضمن اینکه افشارزاده از همه چیز خبر دارد. او از صبح وقت می‌گذارد تا مشکلات را حل کند و من همه اینها را می‌بینم. هر چند که یکسری جابجایی‌هایی هست که درست خواهد شد.

سرمربی استقلال در رابطه با اینکه آیا این موضوعات در آستانه بازی با ذوب‌آهن به تیم ضربه نمی‌زند، گفت: نباید بگذاریم این اتفاقات بیفتد. ضمن اینکه بچه‌ها می‌آیند و با قدرت تمرین می‌کنند و مطمئن باشید این مسائل به بازی با ذوب‌آهن ربطی ندارد.

مظلومی در مورد اینکه از این موضوع بیم ندارد که این اتفاقات در استقلال نهادینه شود، گفت: دنبال این مسائل نیستم و به کسی باج نخواهم داد. مطمئن باشید زیر بار این قضیه نمی‌روم.

وی در پاسخ به این سؤال که او در جبهه بازیکنان است یا مدیرعامل،‌گفت: من در جبهه استقلال هستم و تا جایی که در توانم هست، ایستادگی می‌کنم. همیشه این اتفاقات می‌افتد و ۴ سال پیش که سرمربی استقلال بودم در آن سال‌ها هم این مشکلات وجود داشت. در هر صورت شکست‌ها،‌مشکلات مالی و مواردی از این دست در این شرایط برای سرمربی است و بردها به نفع کسی دیگر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا