مدیریت شهری

به مناسبت هفته بسیج صورت می گیرد: اجرای پویش هر بسیجی یک خدمت در منطقه ۱۳

به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و گرامیداشت هفته بسیج، طرح های مختلفی از جمله حمایت و کمک به مستاجران در شرایط کرونا ، بازسازی منازل خانواده شهدا و هر بسیجی یک خدمت در منطقه۱۳ اجرا می شود.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه با بیان اینکه هفته بسیج ، بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است ، گفت: ویژه برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در سال جاری با شعار محوری “بسیج، پیشرو خدمت و امید آفرین” از روز جمعه ۳۰ آبان به مدت یک هفته و بر اساس پروتکل های بهداشتی در دستور کار قرار گرفت.

وی در خصوص اجرای طرح مستاجران با همکاری دبیران شوریاری محلات اظهارداشت: این طرح به منظور یاری رساندن به مستاجرانی است که در شرایط اقتصادی ناشی از کرونا قادر به پرداخت به اجاره بها نمی باشند.

رحمان زاده به اجرای طرح همسایه اشاره کرد و افزود:پیرو دستورالعمل اجرایی سازمان بسیج شهرداری تهران ، طرح بازسازی و تعمیر منازل خانواده شهدا و جانبازان به همت حوزه بسیج شهرداری منطقه آغاز شد.

وی افزود: در این طرح که با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی در منزل ۱۰ خانواده شهید به اجرا در می آید ، فعالیت‌های عمرانی متعددی از قبیل لوله کشی و تعمیرات کف آشپزخانه، گچکاری دیوارها، تعمیر سرویس های بهداشتی و… انجام می شود.

اجورلو ، فرمانده حوزه بسیج منطقه ۱۳ ضمن تبریک هفته بسیج با بیان اینکه همزمان با آغاز هفته بسیج مستضعفین، فضاسازی محیطی در دستور کار قرار گرفت، اظهارداشت: فضاسازی محیطی و اکران بنرهای هفته بسیج در ساختمان های تحت پوشش شهرداری منطقه انجام شد.

وی برگزاری مسابقات مجازی با محوریت مکتب حاج قاسم سلیمانی و گام دوم انقلاب، دیدار مجازی با خانواده معظم شهدا و تقدیر شهردار منطقه از بسیجیان نمونه از جمله اقدامات حوزه بسیج منطقه ۱۳ بر شمرد و افزود : پویش هر بسیجی یک خدمت در قالب ضد عفونی مراکز پر تردد و ساختمان منطقه با همکاری بسیجیان منطقه و توزیع بسته‌های بهداشتی به ۳۰ خانواده شهدا با همکاری ایثارگران نیز برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا