ورزشی

داوری بی نقص بود

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مجید جلالی پس از پیروزی تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: ما در شرایطی به پیروزی رسیدیم که فولاد خوزستان در هفت بازی اخیرش امروز بهترین بازی خود را به نمایش گذاشت. ما توانستیم خیلی با قدرت بازی کنیم البته نیمه اول بازی پایاپایی را شاهد بودیم اما در نیمه دوم بر بازی مسلط شدیم و باید بگویم شایسته کسب این پیروزی بودیم.

 

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره عملکرد دروازه‌بان تیمش نیز، گفت: حامد فلاح‌زاده یکی از عناصر اساسی تیم ماست و فکر می‌کنم شایستگی دعوت شدن به تیم ملی را دارد.

 

وی با بیان اینکه تیمش سه بازی حساس را پشت سر گذاشته است، گفت: ما طی هشت روز گذشته سه بازی سنگین انجام دادیم که یکی از آن‌ها را در مشهد ۱۲۰ دقیقه انجام دادیم. ابتدا در مقابل پرسپولیس قرار گرفتیم سپس به مشهد رفتیم و در جام حذفی بازی کردیم که آن بازی ۱۲۰ دقیقه طول کشید. در این هشت روز که سه بازی انجام دادیم، پنج بازیکن در این سه بازی به صورت فیکس بازی کردند. جالب است بدانید دو بازیکن از این پنج بازیکن جواد نکونام و ابراهیم صادقی بودند. امروز هم آنها جزو بهترین یاران ما بودند. پس بنابراین برای ارزیابی کیفیت بازیکنان نباید به شناسنامه آن‌ها نگاه کنیم باید به آن چیزی که در حین مسابقه به نمایش می‌گذارند نگاه کنیم. غلامرضا رضایی و روزبه شاه علیدوست هم جزو این پنج بازیکن بودند.

 

جلالی در ادامه درباره عملکرد داور مسابقه هم گفت: داور امروز یکی از بی‌نقص‌ترین عملکردهایش را داشت. شاید به خاطر اعتراض‌های مکرری که کادرفنی حریف انجام داد، حتی می‌توانست بازیکنی که روی مهدی ترابی خطا انجام داد را اخراج کند. در ابتدای نیمه دوم بازیکنان فولاد خطاهای بدی را روی مهدی ترابی انجام دادند. به نظر من داوری کاملا بی‌نقص و خوب بود.

 

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره اینکه آیا تیمش شانسی برای مدعی بودن دارد یا خیر، گفت: این مدعی بودن را باید در عمل ثابت کنیم. ما در ابتدای فصل درباره این موضوع صحبت کردیم و امیدوارم بتوانیم این موضوع را در عمل ثابت کنیم. بازیکنان ما تلفیقی از جوانان و با تجربه‌ها هستند و تیم خوبی شده‌ایم و امیدوارم بتوانیم این روندمان را ادامه بدهیم. البته تعطیلی لیگ کیفیت بازی‌ها را پایین می‌آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا