مدیریت شهری

برگزاری همایش پیاده روی کاروان عاشورایی با حضور اعضای شورای شهر تهران

به گزارش شورا‌آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، همایش بزرگ پیاده روی کاروان عاشورایی با حضور حق شناس و خلیل زاده اعضای شورای اسلامی شهر تهران، شجاع پوریان رییس هیات ورزش همگانی استان تهران، صفوی شهردار منطقه ۲۰ و حیدری قائم مقام وی، ابوالقاسم پور و کریمی به ترتیب مدیران ورزش آقایان و بانوان این منطقه، رضایی رییس سازمان ورزش شهرداری و برخی معاونان و مدیران این سازمان همچون دستگردی رییس اداره تفریحات، میرزایی و عسگری به ترتیب معاونان ورزش بانوان و آقایان و صدها تن از شهروندان مناطق ۲۲گانه تهران در ارتفاعات بی بی شهربانو برگزار شد.

شهردار منطقه ۲۰ در این همایش به میهمانان و مدعوین خیرمقدم گفت و افزود: این همایش با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و یارانش مقارن شده است لذا همایش با نام "کاروان عاشورایی" در محل زیارتی کوه بی بی شهربانو برگزار شد تاشرکت کنندگان هم ورزش کنند هم از فضای معنوی این بقعه بهره مند شوند.

وی ادامه داد: بدون شک برپایی همایش های خاواده محور به گسترش ورزش همگانی همگانی کمک شایانی می کند و ما نیز در منطقه ۲۰ برای تحقق این هدف تلاش می کنیم.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران نیز با تبریک هفته تربیت بدنی،اظهار کرد: پیوند دینی با امام حسین (ع) مایه افتخار هر ایرانی است و امروز نیز برنامه ورزشی توام با احترام به ائمه معصومین (ع) بود و مورد استقبال عموم قرار گرفت.

حق شناس همچنین از سازمان ورزش شهرداری تهران برای اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی که موجب غنی سازی اوقات فراقت شهروندان از طریق برنامه های سلامت می شود، تقدیر کرد.

شجاع پوریان، رییس هیات ورزش همگانی استان تهران، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی کاروان عاشورایی در هفته تربیت بدنی را یک برنامه ریزی دقیق دانست و خاطر نشان کرد: تک تک افراد حاضر در این مجموعه  به عنوان سفیران ورزش در خانواده باید به تبلیغ و توسعه ورزش همگانی بپردازند تا سطح سلامت جامعه بالا برود.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران نیز تشکر از حضور اعضای شورای شهر، مدیران ورزشی و شهروندان در این همایش تشکر و ابراز امیدواری کرد: در عصری که ورزش به یک امر ضروری تبدیل شده است، پایتخت نشینان نیز با حضور در برنامه های ورزشی ضمن تامین سلامت جسمی و روحی خویش به عنوان الگویی برای کل کشور تبدیل شوند.

کمالی پور، فرماندار شهر ری بااشاره به وسعت منطقه ۲۰ خاطر نشان کرد: شهر ری می‌تواند فضای مناسبی برای ورزش مردم باشد؛ ما می توانیم با برنامه ریزی صحیح  ری را به محلی همیشگی برای ورزش و تفریح تهرانی ها تبدیل کنیم.

در پایان همایش یادشده  که روز ۲۸ مهرماه در محل کوه بی بی شهربانو انجام شد، مداحان اهل بیت (ع) به نوحه سرایی پرداختند. همچنین به قید قرعه به شرکت کنندگان  دوچرخه و جوایز ورزشی اهدا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا