شورای شهر

تاکید نایب رییس شورا بر رعایت حق و حقوق کسبه خیابان ۱۷ شهریور

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مرتضی طلایی در جلسه علنی امروز شورا با اشاره به تجمع هفته گذشته جمعی از کسبه خیابان ۱۷ شهریور مقابل شورا گفت: به دستور رئیس شورا، من به نمایندگی از شورا با این افراد صحبت کردم و در ادامه با معاون خدمات شهری شهرداری نیز حرف زدم، اما چون به این کسبه قول دادم که پیامشان را در صحن به گوش اعضا می رسانم، نسبت به رعایت حقوق این افراد تذکر می دهم.

وی افزود: البته تاکید می کنم که اجرای طرح پیاده راه خیابان ۱۷ شهریور کار فرهنگی و خوبی است و من اصل اجرای آن را شخصا قبول دارم، اما اینکه از منافع کسبه و اهالی محل عبور کنیم، جایز نیست. به همین دلیل از عبداللهی درخواست می کنم به صورت اورژانسی فکری برای کسبه آنجا که شغلشان را از دست داده اند، بیندیشد و کاری نکنیم بر اثر فشارهای پی در پی، به رغم هزینه های گزافی که صرف شده، مجبور شویم خیابان را باز کنیم، زیرا با این اوضاع دیر یا زود مجبور به این کار می شویم، در حالی که در حال حاضر با مذاکره و احقاق حق و حقوق کسبه می توانیم این مسئله را حل کنیم.

طلایی ادامه داد: این قولی است که شهردار و شوشتری، مدیرعامل سابق سازمان زیباسازی در هنگام اجرای این پروژه به مردم داده اند. البته ممکن است عده ای سودجو هم آنجا باشند و قرار نیست ۱۷ شهریور بورس خودرو یا محل پارک موتور سیکلت باشد، اما باید برای حفظ حقوق کسبه هم فکری کنیم.

در ادامه مهدی چمران، رئیس شورا نیز گفت: از سوی اهالی این محل نامه های زیادی به شورا آمده و فقط کسبه نیستند که به این موضوع معترض هستند، بلکه ساکنان هم مشکل دسترسی دارند و من هم بارها خواسته ام که این مشکل را حل کنید و به جایی نرسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا