اجتماعی و فرهنگی

ماجرای تیراندازی در میدان آزادی چه بود؟

به گزارش شورا‌آنلاین، سردارحسین رحیمی، رییس پلیس تهران در واکنش به خبر تیراندازی در محدوده میدان آزادی که گفته شده بود امروز رخ داده است، این خبر را تکذیب و اعلام کرد که این موضوع مربوط به دستگیری چند سارق در روز گذشته است.

سرهنگ مجتبی شمس بیرانوند، رییس کلانتری ۱۳۵ آزادی نیز درباره جزئیات بیشتر از این ماجرا گفت:‌ سه برادر با معرفی خود به عنوان خریدار خودرو و معرفی طعمه‌هایشان از سایت دیوار  با این افراد قرار گذاشته و پس از حضور در محل قرار به بهانه معامله خودرو در دفترخانه سوار بر خودروی شاکی شده و به سمت دفترخانه حرکت کردند، اما این افراد در طول مسیر با همدست دیگریشان که دارای پلاک مخدوش بود،  مقابل خودرو را گرفته و با تهدید چاقو و ضرب و شتم، شاکی را سوار بر خودرو کرده و متواری شدند.

وی با بیان اینکه سارقان همراه خود دستگاه کارتخوان داشتند، گفت:‌ آنها صاحب خودرو را با چاقو تهدید کردند که رمز کارت را بدهد تا با دستگاه کارتخوانی که همراه دارند حسابش را خالی کنند.

بیرانوند با بیان اینکه روز گذشته ماموران کلانتری ۱۳۵ آزادی موفق به شناسایی این سارقان شدند، گفت: پس از تعقیب و گریز کوتاه،  ماموران با هوشیاری و سرعت عمل میدانی و با شلیک تیر هوایی در شهرک آپادانا این سارقان را که سه برادر بودند، دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا