اجتماعی و فرهنگی

آماده‌باش آتش‌نشانی در ۱۳ آبان و تاسوعا و عاشورا

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سیدجلال ملکی در این باره گفت: همزمان با آغاز ماه محرم، آتش‌نشانی برنامه‌های خود برای کنترل وضعیت ایمنی و ارتقای آن در هیئت‌ها و تکایا را آغاز کرده و با اهدای خاموش‌کننده رایگان و بازدید ایمنی از این مراکز، سعی در کاهش خسارات و حوادث احتمالی در این مراکز کرده است.

 

وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی قرار داریم، آتش‌نشانان تمهیدات ویژه‌ای برای حفظ ایمنی شهروندان تهرانی در نظر گرفته‌اند و براساس آن بناست علاوه بر آنکه تمام ایستگاه‌های آتش‌نشانی در آماده‌باش کامل هستند، گشت‌های موتوری و تعدادی از خودروهای سازمان نیز در اماکن پرتردد و پرتجمع مستقر شوند.

 

ملکی با اشاره به برگزاری مراسم ۱۳ آبان نیز اظهار کرد: تامین ایمنی این روز نیز برعهده آتش‌نشانان است و آتش‌نشانان با استقرار در خیابان‌های محل راهپیمایی به تامین ایمنی این روز خواهند پرداخت.

 

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علاوه بر آن تمام ایستگاه‌های محل برگزاری محل تجمع ۱۳ آبان نیز در آماده باش ویژه قرار خواهند داشت.

 

ملکی با اشاره به بروز حوادث احتمالی در این مراسم‌ها اظهار کرد: از شهروندان می‌خواهم در صورت بروز هر نوع حادثه ضمن حفظ خونسردی خود و کمک به دیگران برای حفظ خونسردی‌شان با شماره ۱۲۵ تماس گرفته و با رعایت اولویت خروج سالمندان، کودکان و بانوان محل را تخلیه کنند و از انجام اقدامات عجولانه جدا پرهیز کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا