اجتماعی و فرهنگی

رسیدگی به معیشت مردم؛ اولویت اصلی سال ۹۵

 

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین احمد کریمی اصفهانی  درباره مهمترین اولویت‌های دولت و مجلس در سال ۹۵، اظهار کرد: اولویت اول سال ۹۵ رسیدگی به معیشت مردم است. دولت باید طبق وعده‌هایی که بعد از برجام به مردم داده فرجام آن را به رونق اقتصادی و آمدن برکات به سفره مردم قرار دهد.

 

وی ادامه داد: دولت باید تمام هم و غم خود را برای پایان رکود بگذارد تا اوضاع اقتصادی مردم سر و سامان پیدا کند. با مجلس جدیدی هم که شکل گرفته امیدواریم در سال جدید شاهد رفاقت بعد از رقابت باشیم و نمایندگان بتوانند با آرامش به قوانین نابسامان اقتصادی سر و سامان دهند.

 

کریمی اصفهانی با اشاره به اصل ۴۴ قانون اساسی، تأکید کرد: واگذاری بنگاه‌ها به بخش خصوصی یکی از اولویت‌های سال جدید است چون بدون اجرای ابلاغیه اصل ۴۴ رونقی در اقتصاد به وجود نمی‌آید. البته خود این واگذاری نیاز به تدارک بستر مناسب توسط دولت دارد.

 

وی همچنین افزود: برای اجرایی شدن اصل ۴۴،‌ امکانات و تسهیلات بانکی باید به کمک بیاید و قوانین هم به موازات آن باید تقریباً مقتضی با واگذاری‌ها باشد. امیدوارم مجلس و دولت با فراغ بال بتوانند در سال جدید به این اصل قانون اساسی به درستی رسیدگی کنند.

 

دبیرکل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار در پایان،‌ گفت: معضل اصلی کشور ما در حال حاضر اقتصاد است. باید برای همه مردم حداقل زندگی و معیشت فراهم شود که امیدوارم سال ۹۵ سال شکوفایی اقتصاد کشور و اجرایی شدن اصل ۴۴ قانون اساسی باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا