اجتماعی و فرهنگی

مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران خبر داد: برگزاری دومین کارگاه آموزشی تخصصی حسابرسانان داخلی شهرداری تهران

مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران از برگزاری دومین کارگاه آموزشی تخصصی حسابرسان داخلی شهرداری تهران خبر داد و گفت: در راستای ایجاد کادر سازی و نگرش تخصصی، استاندارد سازی و وحدت رویه در امر حسابرسی داخلی دومین کارگاه آموزشی تخصصی حسابرسان داخلی برگزار خواهد شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران ابراهیم باقی با اعلام این خبر گفت: این کارگاه با حضور روسای حسابداری مناطق و مدیران مالی سازمانها و شرکت های شهرداری تهران در قالب دو حوزه تخصصی برگزار خواهد شد که در ابتدا آقای سهیل مهر آمیز موضوعات مربوط به مباحث بیمه ای و حقوقی را آموزش خواهند داد.

باقی در ادامه اظهار داشت: محور های حوزه تخصصی نخست نیز شامل مفهوم قرار داد، تفاهم نامه و سایر عبارات رایج، الزامات حقوقی انعقاد قرارداد، الزامات قرارداد در ارتباط با ذینفعان ثالث، شروط مهم قرارداد می شود.

مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران همچنین افزود: حوزه تخصصی دوم نیز با حضور آقای ابوالقاسم گردانی و آموزش موضوعات مربوط به مباحث مالیاتی همراه خواهد بود.

باقی با اشاره به محور های آموزشی در قسمت دوم این کارگاه گفت: صورت مجلس ارایه اسناد و مدارک، تراکنش های بانکی، برگ تشخیص مالیات بر درآمد ، برگ تشخیص مالیات حقوق، برگ مطالبه مالیات تکلیفی( توضیح راجع به حذف ماده ۱۰۴ قانون و سایر مالیاتهای تکلیفی)، برگ مطالبه مالیات بر ارزش افزوده، برگ متمم مالیات سالهای قبل( توضیح راجع به مواد ۱۵۶و ۱۵۷ قانون)، برگ مطالبه جرایم موضوع ماده ۱۶۹ قانون از جمله محور های اموزشی در این قسمت می باشد.

شایان ذکر است دومین کارگاه آموزشی تخصصی حسابرسی داخلی چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه سال جاری در سالن کنفرانس معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در طبقه اول از ساعت ۸ الی ۱۲ برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا