شورای شهر

انتقاد سرخو از قطع درختان پایتخت

به گزارش شورا‌آنلاین،  محسن سرخو رییس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود در سیصد و چهل و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از قطع درختان شهر تهران گفت:در روز ۵ شنبه خبری به من منعکس شد مبنی بر اینکه در ملکی واقع در محله آجودانیه ، کوچه ۱۴ شرقی ، شبانه اقدام به قطع درختان چندین ساله کرده اند. 

سرخو با اشاره به تصاویر ماهواره‌ای این ملک از سال ۸۴ تا ۹۴ گفت: مقایسه این تصاویر نشان می دهد که این زمین در گذشته درختان زیادی داشته است که به تدریج همه آنها قطع شده اند.

رییس کمیته حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز امیدواری از عدم تکرار این اتفاق و تشکر از اهالی محل برای انعکاس این موضوع گفت: بلافاصله بعد از این که در جریان قطع درختان قرار گرفتم، به آقای مهندس مختاری (مدیر عامل بوستان ها و فضای سبز شهرداری) اطلاع دادم و ایشان نیز فورا موضوع را پیگیری کردند که از ایشان نیز تشکر می کنم.

مقایسه تصاویر ماهواره‌ای دیگری نشان می دهد از سال ۸۴ تا ۸۸ در سعدآباد نیز بیشتر درختان این منطقه قطع شده اند.

وی یادآور شد: برای رسیدگی به این گونه موارد و نیز تصمیم گیری قطعی در جهت حفظ باقی مانده درختان این شهر صورت گیرد. شهروندان گزارش ندهند پشت پرچین های کارگاهی درختان قتل عام می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا