شورای شهر

گزارش عجیب میرلوحی از اموال اسقاطی میلیاردی شهرداری و شورا

به گزارش شورا‌آنلاین، در بودجه سال ۹۶ این عدد ۱۵۰ میلیون تعیین شده بود و کمیسیون برنامه و بودجه این عدد را به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش داد اما به پیشنهاد شهربانو امانی عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر این عدد به ۳میلیارد تومان افزایش یافت.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر به عنوان یکی از موافقان این افزایش قیمت‌ گفت: زمانی که من در دانشگاه آزاد بودم از همان بدو ورود شاهد ضایعات فراوانی بودم که در اطراف کوه ریخته شده بود ومناقصه‌ای برای فروش آنها برگزار کردم اما این مناقصه با حاشیه‌های فراوانی همراه بود. در کل مدیران به علت همین حاشیه‌ها زیر بار فروش اموال اسقاطی نمی‌روند.

میرلوحی عضو دیگر شورای شهر با تاکید بر اینکه اگر اعضا زیر بار پیشنهاد ۱۰ الی ۱۵ میلیارد نمی‌روند حداقل با ۳ میلیارد تومان موافقت کنند افزود: شهرداری ۷۵۰ ساختمان اداری دارد و با توجه به امکانات و ساختمان‌هایی که شهرداری دارد می‌توان به راحتی درامد شهرداری را از فروش اموال اسقاطی افزایش داد.

معاون اجرایی شورای شهر ادامه داد: زمانی که من به شورا آمدم ۱۰۰ میلیون تومان وسایل اسقاطی در آشپزخانه همین شورا بود. در میدان شوش هم من انبار وسایل فرسوده شهرداری را خودم بازدید کردم که کرایه انبارهای این وسایل فرسوده بیشتر از ۳ میلیارد تومان می‌شود. من ضمانت می‌دهم که می‌توانیم از این بخش درآمد کسب کنیم.

در ادامه پیشنهاد امانی به رای گذاشته شد و به اتفاق آرا تصویب شد و محسن هاشمی رئیس شورای شهر پس از تصویب این بند گفت‌: یادتان باشد الان رانت ضایعات ایجاد می‌شود و خبرنگارها حواستان در خصوص این مسئله جمع باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا