مدیریت شهری

تاسیس ۲‌ روز بازار در منطقه ۹

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران به همراه شهردار منطقه۹ و مدیران شهری به منظور بررسی پتانسیل های موجود در غرب تهران و برپایی گذرهای گردشگری و ساماندهی دست فروشان از پهنه غربی پایتخت بازدید کرد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، قدرت اله محمدی مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر ضمن بازدید از منطقه۹ و در پاسخ به خواسته شهروندانی که خواستار ساماندهی پدیده بساط گستری در سطح شهر هستند، گفت:می بایست کرامت انسانی و شان افرادی که تنها راه امرار معاش آنان از همین راه است، حفظ شود.

وی با بیان این که اهتمام شهرداری تهران در راستای ساماندهی و رفع مشکلات این قشر است، خاطر نشان کرد: در این راه نیازمند همیاری بساط گستران هستیم و امیدواریم بتوانیم با کمک نهاد های متولی در راستای نظم عمومی، زیبایی بصری شهر و رفاه حال شهروندان گام های موثری برداریم.

در ادامه خسروی شهردار منطقه۹ تاکید کرد که مجموعه شهری منطقه۹ این آمادگی را دارد تا از پتانسیل های موجود در راستای انجام اقدامات موثر در ایجاد کسب و کارها و ساماندهی بازار های محلی با همکاری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل در پهنه غربی پایتخت اقدام کند.

لازم به ذکر است تاسیس ۲روز بازار در ۲نقطه پرتردد از محدوده منطقه۹ از مصوبات بازدید مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا