ورزشی

ساعی: تکواندو فقط دوپینگ نداشت که آن هم به لطف آقایان درآمد!

به گزارش شورا‌آنلاین، هادی ساعی عضو کمیسیون ورزشکاران گفت: اولین جلسه کمیسیون ورزشکاران روز یکشنبه برگزار شد که در این جلسه دوستان حکم‌شان را گرفتند و آقایان کیومرث هاشمی به همراه شاهرخ شهنازی و علیرضا دبیر در جلسه حضور داشتند و صحبت‌های نمایندگان ورزشکاران را شنیدند و حکم‌هایشان را هم دادند. ما هم سعی می‌کنیم تا هفته آینده آیین‌نامه چگونگی برگزاری جلسات را تهیه و بعد از آن هم رئیس کمیسیون را انتخاب کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا تصمیمات کمیسیون ورزشکاران در تصمیماتی که کمیته ملی المپیک می‌گیرد تأثیرگذار است یا خیر، اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتی که در انتخابات کمیسیون ورزشکاران رخ داد و خوشبختانه با توجه به تعداد رأی‌ که کمیسیون ورزشکاران در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک دارد نشان می‌دهد که کمیسیون ورزشکاران جایگاه خود را پیدا کرده است و هم خود قهرمانان و هم تمامی فدراسیون‌ها به این نتیجه‌ رسیده‌اند که کمیسیون ورزشکاران می‌تواند تأثیرگذار باشد چون حدود ۱۰ درصد از رأی مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک را کمیسیون ورزشکاران در اختیار دارند که این می‌تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

ساعی ادامه داد: ما در دوره‌های قبل خیلی تلاش کردیم این اتفاق بیفتد و کمیسیون ورزشکاران و قهرمانان در انتخابات و تصمیم‌گیری‌های کمیته ملی المپیک بتوانند تأثیرگذار باشند و حرف‌های دل‌شان را بزنند و مشکلات‌شان را به گوش مسئولان برسانند.

قهرمان اسبق تکواندو جهان و المپیک در ادامه عنوان کرد: خیلی از قهرمانانی که در کمیسیون ورزشکاران هستند قهرمان‌هایی هستند که به‌روز هستند و قهرمانانی می‌توانند عضو این کمیسیون شوند که سه دوره از حضورشان در المپیک یا بازی‌های آسیایی نگذشته باشد. من در دوره آینده نمی‌توانم در این انتخابات شرکت کنم و این نشان می‌دهد که کسی نمی‌تواند در این کمیسیون ۱۵ یا ۲۰ سال رئیس باشد و مطمئناً اعضای این کمیسیون بهتر می‌توانند درد ورزشکاران امروز را متوجه شوند. من فکر می‌کنم اگر این قهرمانان آن خودباوری که قبلاً در ورزش‌شان داشتند در عرصه مدیریتی و اجرایی هم داشته باشند قطعاً می‌توانند خیلی تأثیرگذار باشند.

پیشکسوت تکواندو کشورمان در خصوص حال و روز این روزهای تکواندو عنوان کرد:‌من به شخصه خسته شده‌ام اینقدر در خصوص تکواندو و نتایج ضعیف آن صحبت کرده‌ام. کار تکواندو دیگر از بحث کارشناسی گذشته است و همه مردم عادی در کوچه و خیابان هم می‌دانند که تکواندو اصلاً حال و روز خوبی ندارد. امیدواریم که در انتخابات پیش‌رو برای فدراسیون تکواندو تصمیم خوبی گرفته شود و وقت آن رسیده است که خون جدیدی به تکواندو تزریق شود. امیدواریم اعضای مجمع انتخاباتی تکواندو این ورزش المپیکی را نجات دهند. البته از وقت آن هم گذشته است که خون جدیدی به تکواندو تزریق شود.

ساعی ادامه داد: آقایان هم دِین‌شان را داده‌اند و هم بدهی‌شان را پرداخت کرده‌اند و هرچه بود را داده‌اند. تکواندو فقط دوپینگ نداشت که آن هم به لطف آقایان در تکواندو درآمد خدا خیرشان دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا