کمرنگ شدن احتمال سرلیستی محسن هاشمی/ ابهام در لیست نهایی اصلاح طلبان شورا

به گزارش شورا‌آنلاین، شنیده‌ها حاکی از این است که اولین جلسه مرحله اول داوطلبان انتخاب شده برای لیست اصلاح‌طلبان شورای شهر عصر امروز (دوشنبه ۱۸ اردیبهشت) به دعوت شورای عالی اصلاح‌طلبان برگزار می‌شود.

شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان پس از دریافت رزومه‌های داوطلبان شورای شهر و رتبه‌بندی آنها بیش از ۱۰۰ نفر  از این داوطلبان را برای حضور در جلسه‌ای در یکی از تالارهای مرکزی شهر تهران دعوت کرده است.

طبق اخبار محسن مهرعیزاده، احمد مسجدجامعی، علی صوفی، فاطمه راکعی، شهربانو امانی از افراد دارای رتبه بالا در لیست خواهند بود که در این جلسه شرکت می‌کنند.

براساس این گزارش، محسن هاشمی‌رفسنجانی که همواره خود را از افراد تکنوکرات معرفی کرده و هیچ‌گاه به صراحت خود را اصلاح‌طلب ندانسته نیز برای حضور در این جلسه اعلام آمادگی کرده که با توجه به این اتفاق احتمالا اصلاح‌طلبان تصمیم خواهند گرفت وی را در رده‌های میانی لیست قرار دهند.

در جلسه اصلاح‌طلبان توافق بر سر اینکه یکی از اصلاح‌طلبان قدیمی به عنوان سرلیست معرفی شود، قطعی شده که به نظر می‌رسد محسن مهرعلیزاده و احمد مسجد جامعی از افرادی باشند که سرلیستی آنها قطعی شده باشد.

بخش دیگری از اصلاح‌طلبان در قالب شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب لیست ۲۱ نفره خود را تحت عنوان «شهر سبز» نهایی کرده‌اند. احمد شریف دبیر شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب از احتمال سرلیستی محسن هاشمی در این فهرست خبر داده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا