ورزشی

شاهرودی: پرسپولیس برنده دربی است

به گزارش شورا‌آنلاین، رضا شاهرودی درباره دیدار پرسپولیس مقابل استقلال در داربی هشتاد و پنجم، اظهار کرد: استقلال سرمربی‌اش را تغییر داده است و در حال‌ حاضر مدتی است که با شفر همکاری می‌کند. اگر بخواهم تقابل دو مربی خارجی را بررسی کنم، باید این را بگویم که تجربه برانکو به شفر می‌چربد. بنابراین فکر می‌کنم که  کار استقلالی‌ها در بازی مقابل پرسپولیس به مراتب سخت‌تر است. نکته حائز اهمیت دیگر این است  که در تمرینات تیم استقلال هنوز آشفتگی وجود دارد و نتوانسته‌اند به شرایط ایده‌آل برسند، چرا که شفر هم تازه به جمع آنان ‌اضافه شده است و قاعدتا نیازمند زمان است تا بتواند نکات فنی خود را در تیم اجرایی کند.

او در ادامه‌ درباره عملکرد پرسپولیس در داربی پیش‌رو هم گفت‌: تیم ما از شرایط خوبی برخوردار است. شما بازی با نفت هم دیدید که چگونه تیم توانست پس از یک بازی سنگین برابر الهلال برابر تیم نفت نیز صف‌آرایی کند و بدون مشکل بازی کند. اگر بازی که در نیمه دوم مقابل نفت انجام دادند را انجام دهند مطمئنا می‌توانند استقلال را شکست دهند.

شاهرودی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره عملکرد گادوین منشا، هم گفت‌: در همان ابتدا هم گفته بودم که منشا بازیکن بسیار تاثیرگذاری است و به زمان نیاز دارد تا با تیم هماهنگ‌تر شود. البته هنوز هم جا دارد تا به هماهنگی مطلوب برسد. در دیدار برابر الهلال و هم در دیدار برابر نفت واقعا فوق‌العاده‌ بود. بنابراین فکر می‌کنم که او بتواند در برابر استقلال هم تاثیر مثبت خود را بگذارد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که نتیجه‌ این دیدار را چگونه پیش‌بینی می‌کند، گفت‌: من فکر می‌کنم که پرسپولیس برنده میدان باشد. البته نمی‌توانم نتیجه‌ دقیق این بازی را بگویم  ولی قاعدتا پیروز میدان پرسپولیس خواهد بود.

وی در پایان سخنانش هم‌چنین درباره حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت‌: رسیدن پرسپولیس به جمع چهار تیم برتر آسیا نشان از موفقیت این تیم است. شما ببینید هم در دیدار رفت برابر الهلال و هم در بازی برگشت داور سر پرسپولیس را برید. ما اگر می‌خواهیم در برابر تیم‌های عربی به موفقیت دست پیدا کنیم، باید تمام تمرکزمان را جمع کنیم تا فوتبالی مقابل آن‌ها به پیروزی برسیم، چرا که آن‌ها از هر روشی برای تضعیف تیم‌های ما استفاده می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا