استان

شورای شهر سد راه اقدام عجیب سرپرست سابق شهرداری رشت

به گزارش شورا‌آنلاین، رضا رسولی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای شهر رشت درباره درخواست ناآگاهانه سرپرست شهرداری این شهر از خودش اظهار داشت: فرامرز جمشیدپور با حفظ سمت در معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری رشت سرپرست شهرداری نیز شده بود که روز پنجشبه برنامه معارفه شهردار انجام گرفت و وی به سمت قبلی خود بازگشت.

وی افزود: آقای جمشید پور زمانی که سرپرست شهرداری رشت بوده اند، درخواستی را مبنی بر اینکه یک خانه تهاتری با ارزش مالی بالا به عنوان منزل سازمانی از شهرداری دریافت کنند، جالب است که خود فرامرز جمشید پور در سمت معاونت حمل ونقل ترافیک زیر درخواست خود را امضا کرده است.

عضو شورای شهر رشت گفت:  با توصیه های اعضای شورای شهر جلوی واگذاری این ملک به آقای جمشید پور گرفته شد تا حقی از مردم ضایع نشود.

به گفته رسولی، باتوجه به این که ملک تهاتر است و جزئی از درآمد های شهرداری رشت محسوب می شود کار آقای جمشید پور اشتباه بوده است که اگر این منزل سازمانی بود درخواست او منطقی بوده است زیرا کارمندان شهرداری می توانند درخواست هایی را به شهردار پیرامون زندگی خود بدهند.

وی ادامه داد: اعضای شورای شهر رشت به هیچ عنوان به کسی اجازه نخواهد داد که از املاک شهرداری که جزء چرخه اقتصادی شهر هستند استفاده شخصی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا