اجتماعی و فرهنگی

سال ۹۵،سال افتتاح پروژه‌های بیمارستانی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین دکتر سیدحسن هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در حاشیه‌ افتتاح بیمارستان ۹۶ تخت خوابی تاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه قزوین، گفت: بدون شک سال آینده سال چشمگیری در افتتاح پروژه‌های بیمارستانی در سراسر کشور خواهد بود.

وی افزود: تعداد پروژه‌های بیمارستانی که سال آینده افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد، از رشد چشمگیری برخوردار خواهد بود. برهمین اساس سال ۹۵، سالی طلایی را در پیش خواهیم داشت و تعداد تخت‌های بیشتری در اختیار بیمارستان‌ها قرار خواهد گرفت.

وزیر بهداشت چشم انداز بهداشت استان قزوین را هم مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در مذاکراتی که در دو سفر گذشته به قزوین با استاندار این استان داشتیم، می‌توان پیش بینی کرد که سال آینده، ارتقای خدمات سلامت و بهداشت در این استان بالاتر خواهد رفت.

هاشمی با اشاره به افتتاح بیمارستان ۹۶ تختخوابی شفا در تاکستان افزود: این بیمارستان دارای بخش‌های مختلف از جمله مراقبت‌های ویژه ICU و CCU، اتاق عمل، زنان و زایمان و اتاق عمل سرپایی در بخش اورژانس است.

وی ادامه داد: برای ساخت این بیمارستان که با ۸هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا در چهار طبقه ساخته شده، ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش ایسنا؛ هم اکنون هزار و ۸۰۰ تخت فعال در ۱۵ بیمارستان دولتی و خصوصی استان قزوین وجود دارد که برای رسیدن به میانگین کشوری، ۱۰۰۰ تخت بیمارستانی دیگر نیاز است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا