ورزشی

طباطبایی:قراردادی نداریم که منتشرش کرده اند!

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  تیم ملی فوتبال امید ایران کمتر از ۶۰ روز دیگر باید در رقابت‌های مرحله دوم انتخابی المپیک به مصاف قطر، سوریه و چین برود.

این تیم طبق برنامه مشخصی که دارد تمرینات و اردوهای آماده‌سازی را پشت سر می‌گذارد تا با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر شود.

هادی طباطبایی مربی تیم ملی امید در مورد مسائل مختلف این تیم صحبت‌های زیر را انجام داد:

 

*از وضعیت آماده‌سازی تیم رضایت دارید؟

خدا را شکر شرایط بسیار خوب است. اردوها را به شکل مناسب و خوب برگزار می‌کنیم و سعی می‌کنیم از تمامی ظرفیت‌های موجود بهره ببریم تا تیم را به آمادگی کامل برسانیم. تیمی که تحویل گرفتیم از لحاظ روحی روانی شرایط خوبی نداشت و حتی در مقابل تیم‌های باشگاهی هم نمی‌توانست نتیجه لازم را بگیرد. با برنامه‌ریزی که صورت دادیم شخصیت را به تیم بازگرداندیم و توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.اکنون در این مدتی که گذشته توانستیم طی ۲۴ مسابقه در ۲۰ بازی به پیروزی برسیم. یک مسابقه ما با شکست به پایان رسید و در سه بازی هم به تساوی رسیدیم.

خوشبختانه بازیکنان تیم امید به جایگاه خوبی در باشگاه خود دست یافتند. ما با آنها طوری کار می‌کنیم که هم در باشگاه و هم در تیم ملی موثر باشند که اکنون به این وضعیت رسیدند و  آنها جزء نفرات تأثیرگذار باشگاه خود هستند. امیدواریم این روند خوب ادامه داشته باشد و در مسابقات مرحله مقدماتی بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم.

 

*آیا  به تیم امید از سوی مسئولان توجه کافی می‌شود؟

ما قدم‌های آخر را تا رسیدن به مسابقات انتخابی المپیک برمی‌داریم. متأسفانه تا به الان خیلی به تیم توجه نشده. در فرصت کوتاه باقیمانده نیازمند توجه بیشتری هستیم تا از لحاظ روحی به آمادگی کامل برسیم. بازیکنان ما کمی دلخور هستند چرا که زحمات آنها در رقابت‌های غرب آسیا آنطور که باید دیده نشد. باید همه حمایت کنیم تا پس از ۴۰ سال تیم ملی امید با شکستن طلسم راهی مسابقات المپیک شود.

 

*آیا  از تیم ملی سوریه، قطر و چین شناخت کافی پیدا کردید؟

سعی کردیم تا جایی که ممکن است حریفان‌مان را آنالیز کنیم. با سوریه در رقابت‌های غرب آسیا بازی کردیم و مسابقات قطر را از نزدیک دیدیم. بدون شک این تیم‌ها در ادامه دچار تغییراتی خواهند شد و این مسئله را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد. تیم ملی چین هم بسیار قدرتمند است. آنها با کره جنوبی بازی دوستانه برگزار کردند و در یک تورنمنت بسیار خوب در فرانسه حاضر شدند. سعی می‌کنیم با شناخت کامل از حریفان و با توانایی که داریم با اقتدار زیاد در مسابقات حاضر شویم.

 

*رقم قرارداد کادر فنی تیم ملی امید منتشر شد. آیا از این مسئله ناراحت نیستید؟

نمی‌دانم علت این کار چه بود اما ما هنوز قرارداد نبستیم و چیزی به ما ابلاغ نشده است. در گذشته چنین اتفاقی نیفتاده بود و نمی‌دانم به چه دلیلی فقط قرارداد اعضای کادر فنی تیم ملی امید منتشر شده است.

 

*مثل اینکه تاکنون پولی بابت حضور در تیم ملی امید دریافت نکردید؟

از ابتدای امسال هیچ پولی دریافت نکردیم اما با توجه به تعهدمان تمام تلاش‌مان را انجام دادیم. همانطور که می‌دانید کار هم به بهترین شکل پیش می‌رود و همه بتلاش می‌کنند. البته باید شرایطی فراهم شود که همه اصول حرفه‌ای رعایت شده و حقوق مربیان و اعضای تیم در نظر گرفته شود.

 

*ایران در رقابت‌های غرب آسیا با چین همگروه است. آیا قصد بازی با حریفانی از شرق آسیا را ندارید؟

ما درخواست بازی دوستانه با ژاپن را داشتیم که آنها با وجود اعلام موافقت اولیه در نهایت از این بازی انصراف دادند. به جایگاهی رسیدیم که ژاپن به دلیل احتمال رویارویی با ایران در مرحله یک چهارم نهایی از تیم ایران می‌ترسد و از بازی دوستانه انصراف می‌دهد. در کل قصد داریم با تیمی ازشرق آسیا بازی کنیم و احتمالا در اردویی که در کیش پس از اردو در ترکیه برگزار می‌شود به مصاف یکی از تیم‌های ویتنام یا کره شمالی می‌رویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا