اجتماعی و فرهنگی

تکذیب عدم حمایت شهرداری از مراسم اربعین

به گزارش شورا‌آنلاین، محمدعلی نجفی در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه «عطر سیب» در جمع خبرنگاران درباره اقدامات شهرداری در ایام محرم و صفر اظهار داشت: شهرداری تهران در چارچوب مصوب شورای شهر اقدامات لازم را انجام خواهد داد و حداکثری بهره‌برداری را از بودجه انجام می‌دهد. 

وی افزود: در مراسم اربعین نیز افراد داوطلب در شهرداری تهران برای ارائه خدمات به زائرین زیاد هستند که با برنامه‌ریزی مناسب از این افراد استفاده خواهد شد. 

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه شهرداری امسال به مراسم اربعین کمکی نخواهد کرد، گفت: بنده این موضوع را تکذیب می‌کنم و هیچ‌یک از مقامات شهرداری چنین موضوعی را مطرح نکرده‌اند. 

در ادامه، مجتبی عبداللهی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران نیز گفت: امروز پانزدهمین نمایشگاه «عطر سیب» تا پایان شهریورماه برای کمک به هیئت‌ها و مساجد فعالیت خود را آغاز می‌کند. 

وی افزود: در طی ۱۰ روز این نمایشگاه اقلام مورد نیاز هیئات و مساجد را برای ماه محرم توزیع می‌کند.

عبداللهی با اشاره به اینکه امسال در مسائل فرهنگی بیشتر از سال گذشته توجه شده است، گفت: ۲۵۲ غرفه و ۵ هزار اقلام کالا در نمایشگاه «عطر سیب» از ۲۰ تا ۴۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود. 

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: اقدامات شهرداری تهران در راستای کمک به مساجد، هیئت‌های مذهبی است و نمادی از این است که شهرداری در کنار مردم است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا