انتقاد دوستی از فرسودگی نمای دانشگاه تهران

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از فرسودگی نمای دانشگاه تهران انتقاد کرد.

اسماعیل دوستی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در شورای شهر تهران با انتقاد از فرسوده شدن بنای ساختمان دانشگاه تهران گفت: آسفالت، پیاده راه،‌ نما و سردر دانشگاه تهران فرسوده شده است و جای سوال است که چرا کسی به نماد علمی کشور توجه نمی‌کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه تهران در حال از بین رفتن است، ادامه داد: پیشنهاد می‌شود رئیس دانشگاه تهران و وزیرعلوم به شورای شهر دعوت شوند تا سرانجام این دانشگاه و خرید زمین‌های اطراف آن به نتیجه برسد.

وی همچنین از نبود بیمارستان تخصصی سوانح و سوختگی در پایتخت انتقاد کرد و گفت: تنها ۱۰۰ تخت برای درمان بیماران سوختگی وجود دارد.

وی همچنین با انتقاد صریح از عملکرد سازمان بهزیستی کشور گفت: تعداد کودکان کار و معتادان کارتن خواب هر روز بیشتر می‌شود و جای سوال است که بهزیستی چکار می‌کند.

وی افزود: رئیس قبلی سازمان بهزیستی قول‌هایی در خصوص ساماندهی افراد آسیب دیده ارائه کرد اما به آن عمل نکرد.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر همچنین با اشاره به بهره برداری آزمایشی از خط BRT شهید بهشتی مطهری گفت: قرار است شهرداری سه ماه به صورت آزمایشی از این خط بهره برداری کند اما جای سوال است که اگر بعد از سه ماه این طرح آزمایشی مورد قبول نبود چه کسی باید پاسخگوی هزینه‌های اجرای این طرح باشد؟

به گزارش ایسنا مهدی چمران نیز در واکنش به سخنان دوستی در خصوص دعوت از وزیر علوم گفت: قرار بود در این جلسه میزبان دکتر فرهادی باشیم اما به دلیل اتفاقات رخ داده این مهم محقق نشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا