سیاسی

کسی که کلیه می فروشد دینش را هم خواهد فروخت/ مگر می‌شود ۴ درصد به ۹۶درصد ظلم کنند و علما چیزی نگویند؟

به گزارش شورا‌آنلاین، محمد باقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دیدار با برخی علما و ائمه جمعه تهران که در مسجد امام جعفر صادق(ع) میدان فلسطین برگزار شد گفت: 
افراد با هر سلیقه و گرایش دین و مذهب؛ زمانی که در شهر ما هستند در قبال آنها وظیفه داریم که رفاه و آسایش آنها را فراهم کنیم ؛ بخصوص محرومین و مستضعفان. اکثر رزمندگان ما و حتی مدافعان حرم و شهدا از قشر محروم و مستضعف بودند؛ انقلاب ما انقلاب مستضعفین است. 

وی افزود: من نمیخوام شعار بدهم اما کارنامه ما  آن گونه که شایسته نظام اسلامی باید باشد، نیست. امروز مشکلات اقتصادی آنچنان گریبانگیر شده است که قابل قبول نیست. امروز در  نفت و گاز رتبه اول را داریم این سرمایه بزرگی است. از دیگر ظرفیت‌های امروز ما نیروی جوان با استعداد، تحصیلکرده با مهارت است. فکر نکنید رئیس جمهور آمریکا وقتی پیام  تبریک سال جدید می‌دهد به فکر ما است ؛ خیر. او به فکر جذب نیروهای با استعداد ما است و می‌خواهد تاثیر بگذارد. 

قالیباف ادامه داد: همین‌هایی که امروز در دولت هستند حرف‌هایی می‌زنند که انگار تا الان کشور دست اینها نبوده و فکر می‌کنند بهتر از همه می‌فهمند. جوری می‌گویند که ده سال ما جز تخریب کاری نکردیم اما نوبت خودشان که می‌شود انگار کشور دست آنها نبوده است و از همه هم طلبکارند.

وی خاطرنشان کرد:واقعیت این است که وضع اقتصادی مردم از سال ۹۲ تا کنون به مراتب بدتر شده است. کسی که برای اداره زندگی خود کلیه اش را فروخت دینش را هم خواهد فروخت؛ ما مطمئنیم که ما میتوانیم این مشکل را حل کنیم. ۴ درصد همان کسانی هستند که بیشترین منفعت و سرمایه  کشور را بدون هیچ تلاشی می‌بلعند. مگر می‌شود این ۴ درصد به ۹۶درصد ظلم کنند و علما چیزی نگویند؟

قالیباف در ادامه گفت: ما با قاچاق کالا و ارز مقابله میکنیم و دست کسانی که در مناصب قدرت اند و قاچاق کالا می‌کنند را قطع می کنیم. آنهایی که می‌گویند نمی‌شود ۵میلیون شغل ایجاد کرد کسانی هستند که چشم به خارج دارند.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به سؤالی درباره شایعه کناره‌گیری وی از عرصه انتخابات گفت: نقل شده است که عده‌ای برای مقابله با عالمی مردمدار در جامعه دست به شایعه پراکنی می‌زدند. این عالم برابر شایعات سکوت می‌کرد و بعد از اصرار دوستدارانش می‌گفت "اگر به شما گفتند من فاسدم من از خودم دفاعی نمی‌کنم، فقط می‌گویم بروید بررسی کنید"؛ همین عالم زمانی که حسودان شایعه کردند که وی می‌خواهد از آن شهر برود به‌فوریت به مردم گفت "همان‌طور که گفتم اگر شنیدید فلانی فاسد شده، می‌گویم بروید بررسی کنید اما اگر شنیدید فلانی از این شهر می‌خواهد برود، بشنوید ولی باور نکنید".

وی اضافه کرد: من کاندیدا نشدم که کناره‌گیری کنم. من با قدرت آمده‌ام که بر دولت ۴درصدی مهر پایان بزنم و دولتی تشکیل دهم که با به‌کارگیری مدیرانی نسل‌چهاری بتواند کشور را از بحران اقتصادی موجود نجات دهد.

قالیباف همچنین تصریح کرد: تا آغاز تشکیل دولت مردم زمان زیادی باقی نمانده است و شما ان‌شاءالله نصب کنتور ایجاد ۵ میلیون شغل در پایتخت را شاهد خواهید بود که از اولین روز آغاز به کار دولت مردم شروع به کار خواهد کرد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به نماد انتخاباتی خود اشاره کرد و اظهار داشت: ساعت‌های خود را تنظیم کنید ما بر سر قرارمان خواهیم ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا