ساخت مسجد ۵۰ میلیاردی ولی عصر همچنان در انتظار طرح اصلاحی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مجتبی عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت مسجد ولی عصر (عج)، با بیان اینکه روند ساخت این مسجد متوقف شده است، اظهار داشت: تا زمانی که طرح جدیدی برای اصلاح مواردی که شورای شهر اعلام کرده ارائه نشود کار متوقف خواهد بود.

وی ادامه داد: زمان تعیین نشده بود اما برای ادامه کار، ارائه طرح جدید الزامی شده و در حال حاضر نمی توانند از بودجه خود استفاده کنند. فکر نمی کردیم طی یک سال نتوانند طرح را ارائه کنند اما به نظر می رسد لازم است زمانی تعیین شود که این سرمایه دچار آسیب نشود.

به گزارش تسنیم، مسجد در حال ساخت ولیعصر واقع در ضلع جنوبی تئاتر شهر است، اجرای این پروژه که از سال ۸۳ آغاز شد و تاکنون با هزینه بیش از ۳۰ میلیارد هنوز به اتمام نرسیده است گند و مناره ندارد.

گنبد و مناره‌ که نماد اصلی یک مسجد به شمار می‌آید در طراحی ثانویه این مسجد در پی اعتراض برخی هنرمندان مبنی بر تحت‌الشعاع قرار گرفتن بنای تئاتر شهر، حذف و اما و اگرها درباره این مسجد آغاز شد. شاکری که پیش از این؛ بازدید دیگری از پروژه داشت، خواستار توقف اجرای پروژه و تغییر در آن به گونه‌ای که گنبد و مناره به مسجد اضافه شود،‌ شد.

به گفته شاکری، در بازدید قبلی از این مسجد اعلام کردند تا تکمیل این پروژه ۵۰ میلیارد هزینه خواهد شد که این هزینه رقم قابل توجهی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا