ورزشی

طلایی: سلامتی یزدانی واجب تر است

به گزارش شورا‌آنلاین، محمد طلایی درباره عملکرد آزادکاران در تورنمنت گرجستان گفت: به چیزی که از حضور در این مسابقات دنبالش بودیم رسیدیم. تیمی جوان را عازم این رقابت‌ها کردیم تا محک بخورند و خوشبختانه به اهداف مورد نظر دست پیدا کردیم.

وی ادامه داد: گلیج و عبادی عملکرد بسیار خوبی داشتند و نشان دادند روند رو به جلویی را دنبال می‌کنند. حسن تبار کشتی‌گیر خوبی است و اگر از نظر بدنی آماده شود می‌تواند جزء مدعیان وزن ۷۴ کیلوگرم باشد. امیری هم که به تازگی از جوانان به بزرگسالان آمده است و عملکردش قابل قبول بود. ابراهیمی نیز با شکست در این مسابقات متوجه شد چه اشکالاتی دارد و کجای کار است.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با انتقاد از انتقال نادرست صحبت‌هایش درباره رضا یزدانی گفت: نمی‌دانم چرا چنین حرفی از طرف من مطرح شده است که یزدانی در صورت عدم حضور در انتخابی شانسی برای حضور در مسابقات جهانی نخواهد داشت. اول اینکه هر کسی در سیستم انتخابی نباشد اتوماتیک وار خارج می‌شود و نیازی به توضیح واضحات نیست، اما ما پیش از هر چیز به فکر سلامتی یزدانی هستیم و حضور او در مسابقات برای مرحله بعد از بازیابی سلامتی‌اش است. یزدانی کشتی‌گیر پرافتخاری است و سلامتی او برای ما در درجه اول اولویت قرار دارد.

طلایی درباره صدور مجوز برای تیموری برای حضور در انتخابی تیم ملی گفت: وقتی کشتی‌گیری عازم مسابقات آسیایی می‌شود و مدال می‌گیرد حتما مجوز دارد. تیموری پیش‌تر با قهرمانی در جام تختی برای آسیایی انتخاب شد و مجوز حضور در مرحله نهایی را بدست آورد، اما نامش در سایت فدراسیون جا افتاده بود که بعدا اصلاح شد.

وی در خصوص شرایط یونس سرمستی عنوان کرد: من با یونس صحبت کردم و به او گفتم که ابتدا باید تکلیفش را با مصدومیت پایش روشن کند. مصدومیت سرمستی جدی است و اگر قرار است با درد پایش کنار بیاید و کشتی بگیرد یک بحث است، اما اگر می‌خواهد مصدومیتش را مداوا کند باید هرچه زودتر اقدام کند تا تکلیفش روشن شود چون در حالت ۵۰-۵۰ و با این شرایط موفق نمی‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا