ورزشی

وضعیت مبهم غفور برای حضور در لیگ جهانی والیبال

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سیامک افروزی اظهار کرد: کواچ امسال در شروع تمرین ها خیلی به تیم فشار نیاورد. در دو روز اول اصلا پرش نداشتیم. بعد هم به تدریج و منطقی جلو رفتیم. آسیب دیدگی هایی که الان وجود دارد خیلی قدیمی است. در اردو بوجود نیامده است. تنها موضوع مصدومیت غفور است که قدری نگران کننده بود اما با انجام تست ام آر آی متوجه شدیم که موضوع خیلی حادی نیست.

 

وی افزود: امیر غفور یک آسیب دیدگی لبروم دارد. لبروم در مفصل شانه است و تقریبا نقشی مشابه مینیسک زانو دارد. لبروم شانه غفور یک پارگی دارد. چند جا مشاوره جراحی گرفتیم و به این نتیجه رسیدیم که فعلا جراحی نمی خواهد. حالا فعلا درمان های دستی و فیزیکی را انجام می دهیم. تا الان هم خداراشکر درمان ها خوب جواب داده است.

 

پزشک تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: الان صد در صد نمی توانم درباره حضور غفور در لیگ جهانی نظر بدهم. زیرا متاسفانه یکی از انگشتان دستش هم شکسته است. از نظر کلینیکی و معاینات و درمان های انجام شده شرایط اش خوب است. اما تا در زمین والیبال نیاید و دست به توپ نشود، دقیقا نمی توانیم بگوییم که می تواند آماده باشد. انشالله ۱۰ روز دیگر غفور دست به توپ می شود و دقیقا می توانیم درباره او نظر دهیم.

 

افروزی درباره وضعیت آمادگی زرینی و نادی هم گفت: زرینی هم از نظر پزشکی مشکلی ندارد و تقریبا تا امروز به ۸۰ درصد آمادگی قبلی خود رسیده است. علیرضا نادی هم از نظر پزشکی اصلا مشکل ندارد. فقط بحث آمادگی او مطرح است. قدری با حمزه زرینی فاصله دارد. امیدوارم که تا یک ماه دیگر به آمادگی کامل برسد. بعید می دانم که این دو به لیگ جهانی برسند. زیرا بازی مقابل آمریکا و لهستان و روسیه ویژگی های خاص خودش را دارد. اما فکر می کنم و امیدوارم که از بعد از مسابقات قهرمانی آسیا به بعد با نظر کادر فنی در ترکیب تیم باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا