اجتماعی و فرهنگی

الویری: برای رفع ابهامات با شهردار دیدار کردم/ قالیباف گفت که برخی از مسائل در شهرداری به دور از چشم وی رخ می دهد

به گزارش شورا‌آنلاین، مرتضی الویری در خصوص جلسه روز گذشته با محمد باقر قالیباف شهردار تهران گفت: این دیدار برای رفع ابهام از پرداخت هایی بود که این روزها در شهرداری تهران در حال انجام است. بطور مثال شهرداری تهران مجوز داشته که مازاد بر چهار دوازدهم درآمدهای خود را در چهار ماه پرداخت کند اما بر اساس گزارش های به دست آمده پرداخت های مازاد بر این، در حال انجام است. برای مثال در ماده ۱۷ که پرداخت به بخش خصوصی است مجوزی داده شده که صد در صد اجازه پرداخت داده شده است.

وی افزود: در بحث املاک گزارش هایی مبنی بر سرعت گرفتن فروش املاک مطرح شده است. همچنین گزارش هایی مبنی بر تخریب چهار باغ در دو هفته اخیر مطرح شد که برای رفع ابهام و روشن شدن موضوع با آقای قالیباف دیدار کردم. البته شهردار تهران گزارش های به دست آمده را درست نمی دانست. قرار شد تا مستندات را به وی تحویل دهیم تا بررسی های لازم را در این زمینه انجام دهند.

الویری ادامه داد: شهردار تهران در خصوص فروش املاک اعلام کرد که تمام فروش ها بر اساس مجوز شورای اسلامی شهر تهران صورت گرفته و هیچ ملکی بر خلاف قانون فروخته نشده است. آقای قالیباف در خصوص ماده ۱۷ نیز اعلام کرد که کمیسیونی پنج نفره در خصوص این موضوع تصمیم می گیرند و در همه تصمیم ها نیز چاچوب قانونی را رعایت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: قرار است اطلاعات تکمیلی را در اختیار شهردار تهران قرار دهم تا وی دستور بررسی آنها را بدهد، چراکه آقای قالیباف معتقد است برخی از مسائل به دور از چشم وی در حال رخ دادن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا