مدیریت شهری

آخرین وضعیت طراحی نماد شهدای پلاسکو

به گزارش شورا‌آنلاین، مجتبی عبداللهی گفت: پس از شهادت ۱۶ آتش نشان در حادثه پلاسکو، شهروندان از مدیریت شهری درخواست داشتند که به گونه ای یاد و نام شهدای پلاسکو گرامی داشته شود.

وی افزود: بر همین اساس نیز مدیریت شهری بررسی هایی را داشت و در نهایت نیز به این نتیجه رسیدیم که نمادی را در شهر تهران به یاد شهدای پلاسکو نصب کنیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با تاکید بر ایثارگری آتش نشان ها در حادثه پلاسکو اظهارکرد: آتش نشان ها در حادثه پلاسکو از خود گذشتگی و ایثارگری کرده و اعتقاد ما این است که باید اقدام آتش نشان ها ثبت و خاطره آنها جاویدان شود.

عبداللهی با اشاره به اعلام رسمی صورت گرفته مبنی بر ساخت نمادی برای شهدای آتش نشان تصریح کرد: پس از حادثه پلاسکو و تصمیم گیری برای ساخت نمادی برای شهدای پلاسکو، اعلام رسمی صورت گرفت و از هنرمندان درخواست شد که طرح های خود را به معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ارسال کنند.

وی ادامه داد: تاکنون هنرمندان زیادی اعلام آمادگی کرده و طرح های خود را برای بررسی بیشتر ارسال کرده اند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه هنوز طرح نهایی مدیریت شهری برای نصب المان شهدای آتش نشان در تهران مشخص نشده است گفت: با وجود طرح های متعدد ارسال شده اما هنوز به طرح نهایی دست پیدا نکرده ایم و بررسی ها همچنان ادامه دارد.

عبداللهی در پاسخ به این پرسش که نماد مورد نظر برای شهدای آتش نشان در کدام میدان و یا معبر شهر تهران نصب خواهد شد؟، خاطرنشان کرد: مقرر شده در این رابطه به زودی تصمیم گیری شود و تلاش ما این است که تنها یک نماد واحد را برای این شهدا انتخاب و در یکی از میادین و یا نقاط پر تردد شهر نصب کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا