مدیریت شهری

خدمات دهی شبانه روزی هفت فروشگاه در ضیافت شهروند

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، مسعود سریع القلم مدیر عامل شرکت شهروند با اعلام این خبر و با بیان اینکه مجموعه بزرگ شهروند همواره در صدد تامین و جلب رضایت شهروندان است، گفت: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان یکی از دغدغه های شهروندان روزه دار تهیه مایحتاج مورد نیاز خود در زمان مناسب پس از افطار است، در همین راستا بر تعداد فروشگاه های شبانه روزی شهروند افزوده شد تا شهروندان در مناطق مختلف بتوانند از این خدمات شرکت شهروند استفاده بهینه کنند.
 سریع القلم در ادامه تصریح کرد: فروشگاه شهروند بیهقی و بوستان در تمام ایام سال به صورت شبانه روزی فعالیت دارند که علاوه بر این دو، فروشگاه های بهرود، بهاران، آزادگان، المپیک و شهرری نیز تا پایان خرداد ماه به صورت ۲۴ ساعته خدمات دهی خواهند داشت.
وی خاطر نشان کرد: شهروندان عزیز می توانند در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به این فروشگاه ها علاوه بر تامین مایحتاج مورد نیاز خود از تخفیفات ویژه این ایام در طرح "ضیافت شهروند" تا سقف ۵۰ درصد نیز برخوردار شوند.
 لازم به ذکر است، فروش فوق العاده شهروند با عنوان "ضیافت شهروند" از ۲۰ اردیبهشت ماه با ارائه بیش از ۲۵۰۰ قلم کالا و تا سقف ۵۰ درصد تخفیف در تمام فروشگاه های شهروند آغاز شده و تا ۳۰ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا