شورای شهرصفحه اصلی

هشدار محسن هاشمی در خصوص وقوع فجایع انسانی در مناطق سیل زده: دولت و مردم دچار سستی نشوند

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در بازدید از مناطق سیل زده لرستان گفت:وقتی موضوعی بصورت گسترده در تبلیغات رسانه ای و فضای مجازی مطرح می شود، بصورت طبیعی پس از مدت کوتاهی به فراموشی سپرده شده و تحت الشعاع حوادث جدید قرار می گیرد.

رئیس شورای شهر تهران افزود:باید توجه داشته باشیم بحران در زندگی هموطنان سیل زده بخصوص در استانهای خوزستان و لرستان، پس از فروکش کردن بحران سیل، آغاز می شود و صدمات سنگین وارد شده به محل سکونت، کشاورزی و دامداری و زیرساختهای این مناطق، با فروکش کردن آب، تازه نمایان می شود.

هاشمی گفت:اگر قرار باشد، دولت و مردم در توجه و یاری رساندن به این استانها، در هفته های آینده دچار سستی و اختلال شوند، شاهد بروز فجایع انسانی بزرگی در این مناطق خواهیم بود که قطعا تلفات و آسیبهای آن از سیل کمتر نیست.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد:وضعیت بهداشتی مردم ، تامین تغذیه و ترمیم زیرساختهای جاده ای، نیروی انسانی و امکان تجدید فعالیت در کسب و پیشه های دچار آسیب شده، بسیار ضروری است.

هاشمی در پایان گفت: هموطنان ما در این لرستان، هنوزتلخی تجربه جنگ تحمیلی و از بین رفتن زندگی خود را در ذائقه شان حس می کنند، فراموشی و کم توجهی دوباره به این مناطق بسیار آزار دهنده خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا