اجتماعی و فرهنگی

محدودیت‌های ترافیکی “۱۳ آبان ” در پایتخت

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سرهنگ مراد مرادی گفت: با تصمیم شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز چهارشنبه مراسم ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش‌آموز با حضور مردم و مسوولان کشوری و لشگری در مقابل لانه جاسوسی (سفارت سابق آمریکا) برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه تمهیدات ترافیکی از ساعت ۸ صبح این روز در خیابان طالقانی و چند خیابان اطراف اعمال خواهد شد، اظهار کرد: ماموران راهور از ساعت ۶:۳۰ صبح چهارشنبه در معابر حضور خواهند داشت. از ساعت ۸ صبح این روز، ممنوعیت عبور در طول خیابان "طالقانی" حد فاصل "سپهد قرنی" تا خیابان "مفتح" اعمال خواهد شد. طول خیابان "ایرانشهر" از تقاطع "آذرشهر" به سمت جنوب و طول خیابان "مولوی" و "رامسر" از تقاطع "سمیه" به سمت شمال نیز جزو خیابان‌هایی است که ممنوعیت عبور در آن اعمال شده است.

 

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور پایتخت با بیان اینکه استقرار ماموران تا تخلیه کامل جمعیت و پایان مراسم ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: همچنین در این روز و در ساعت برگزاری مراسم ایستگاه مترو واقع در خیابان مفتح و طالقانی تعطیل است.

 

مرادی از شهروندان خواست با ماموران پلیس همکاری لازم را داشته باشد و برای حضور در مراسم از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا