واکنش شهردار منطقه۲۱ به تخریب باغ ۹۰۰۰متری

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین، شهردار منطقه ۲۱ تهران درپی اظهارنظر عضو شورای اسلامی شهر تهران درخصوص تخریب باغی جنب شرکت دارو پخش این منطقه، از آمادگی و اهتمام مدیران شهری منطقه ۲۱ به منظور حفظ و صیانت از باغات موجود در سطح منطقه در راستای نگهداری از فضای سبز و جنگل‌ها، طبق منویات مدیریت جهادی کلان شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، جمال بافرانی گفت: باغ موردنظر واقع در کیلومتر ۱۸ جاده مخصوص کرج در خیابان داروپخش، خیابان طالقانی، ضلع شمالی شرکت شیمی دارو واقع شده که محصور و دارای مالک خصوصی است.

وی با استناد به تصاویر ماهواره‌ای متذکر شد: در حدود ۹۰۰۰ متر مربع از این باغ که در ضلع جنوبی آن واقع شده، از سال ۱۳۸۳ تا کنون به صورت بایر و فاقد هرگونه پوشش گیاهی بوده است. در روزهای گذشته مالک نسبت به قطع حدود ۵۰ اصله درخت میوه خشکیده که از عمر مفید محصول دهی آنها گذشته اقدام کرده است.

بافرانی اظهار کرد: شهرداری منطقه ۲۱ در راستای حفظ و صیانت از باغات سطح منطقه و همچنین احترام به محیط زیست که حق قانونی همگان است از هیچ گونه مساعدتی دریغ نخواهد کرد و آماده همکاری با مالکین حقیقی و حقوقی اعم از سازمان ها، ارگان ها، مراکز نظامی، صنایع، کارگاه ها است.

شهردار منطقه ۲۱ ضمن تشکر از دقت نظر و توجه رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران، افزود: امید است با همکاری و تعاملات دو جانبه و مثبت میان اعضای شورای اسلامی شهر تهران و مدیران شهری در مناطق شاهد عمران و آبادانی و همچنین ارتقای سرانه فضای سبز شهری در کلان شهر تهران باشیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، بافرانی خاطرنشان کرد: منطقه ۲۱ با پیگیری ها و تلاش شبانه روزی ماموران شهرداری جزو مناطق برتر در میان مناطق ۲۲ گانه تهران از نظر سرانه بالای فضای سبز بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا