شورای شهر

درخواست راستگو از قوه قضاییه

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین رئیس کمیته مشارکتهای مردمی شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر گفت: از دستگاه قضا تقاضا دارم  رسیدگی به اموال ۳۱ عضو شورا را از پیش از عضویت در شورا تاکنون در دستور کار خود قرار دهد.

 

الهه راستگو عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورا و پس از پایان انتخابات هیأت رئیسه اظهار داشت: امیدوارم در یک سال باقی مانده شورا همکاری، هم‌افزایی و هماهنگی برای رفع مشکلات مردم مهمترین موضوع در دستور کار اعضا باشد.

 

وی در ادامه به انتشار اخبار حاشیه‌ای و کذب در خصوص واگذاری املاک نجومی به برخی از اعضای شورا اشاره کرد و افزود: مطالب منتشر شده توسط برخی افراد در چند روز اخیر بازی کردن با احساسات مردم با ارائه اطلاعات غلط بود که با تمسک به استفاده ناموزون، غیر اخلاقی، سیاسی کاری و عوام‌فریبانه از فضای مجازی توسط چند فرد فریب خورده و نادان صورت گرفت به گونه ای که می توان ادعا کرد یک عده کاسب و مساله دار و مزدور این شیوه را درپیش گرفتند.

 

عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: از دستگاه محترم قضا تقاضای رسیدگی به اینگونه رفتارهای غیراخلاقی، عوام‌فریبانه و ناشی از بی‌تقوایی را داشته چرا که تداوم اینگونه رفتارها که بخشی از آن را در آستانه انتخابات هیأت رئیسه شورا ی شهر شاهد بودیم اثرات سویی را قطعاً در انتخابات ریاست جمهوری به دنبال خواهد داشت.

 

راستگو تقاضای دیگر خود را در خصوص رسیدگی به اموال و دارایی‌های ۳۱ عضو شورای شهر از پیش از ورود به شورا تا کنون عنوان کرد و گفت: مطمئنم این رسیدگی و اطلاع رسانی به مردم نشان خواهد داد که چه کسانی غارتگر اموال بیت‌المال بوده و به دنبال چه منافعی هستند.

 

وی اینگونه بی‌اخلاقی‌ها در شورا را جای بسی تأسف دانست و افزود: متأسفانه این سیاسی کاریها امروز جایگزین رفع مشکلات مردم شده و لزوم چاره‌جویی برای آن ضروری است.

 

رئیس کمیته مشارکتهای مردمی شورای اسلامی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید دوباره بر اینکه امیدوارم در سال پایانی شورا همکاری،هم افزایی و هماهنگی برای رفع مشکلات مورد توجه قرار گیرد نه بیان مسائل و موضوعات حاشیه ای افزود: متاسفانه برخی از اقدامات انجام گرفته دراین دور از بازخورد مناسبی برای نظام برخوردار نبود.

 

راستگو خاطر نشان کرد: از افرادی که برای کمک به آن ور آب نادانسته و فریب خورده اقداماتی را به انجام رساندند می‌خواهم بنشیند و کمی تأمل کنند و به فکر مردم بودن را جایگزین تفکر سیاسی و مغرضانه خود قرار دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا