مدیریت شهری

شرایط تسهیلات پرداخت عوارض معوقه شهرداری چیست؟

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود: شهروندانی که بدهی معوقه سالهای گذشته خود را به طور یکجا پرداخت کرده اند، فرصت دارند از تسهیلات تشویقی پرداخت جرایم دیرکرد عوارض نوسازی و چک های برگشتی بهره مند شده و مزایا و تسهیلات تشویقی به میزان حداکثر ۷۰ درصد جرائم دیرکرد به آنان اعطا می شود.

شهردار منطقه ۱۵خاطر نشان کرد: به همین منظور آنها با مراجعه به پرتال اینترنتی شهرداری تهران به نشانیTehran.ir، اداره درآمد شهرداری منطقه و یا دفاتر خدمات الکترونیک می توانند نسبت به پرداخت عوارض و جرائم آن اقدام کنند.
انجمنی با اشاره به اینکه این مصوبه شورای اسلامی شهر تهران شامل شهروندانی است که تا پایان سال ۹۴ نسبت به پرداخت عوارض اقدام نکرده اند، یادآوری کرد: با ابلاغ این تسهیلات، امکان بهره مندی از ۵۰ تا ۷۰ درصد تسهیلات فقط برای شهروندانی است که تا پایان آذر عوارض خود را پرداخت می کنند.
وی  در ارتباط با تسهیلات اشخاص دارای چک های برگشتی نیز  اظهار داشت: افرادی هم که دارای چک های برگشتی تا پایان سال ۹۴ نزد شهرداری هستند، چنانچه چک ها و اسناد برگشتی خود را به طور نقدی و یکجا پرداخت کنند می توانند از مزایا و تسهیلات تشویقی به میزان ۲۰ تا ۸۰ درصد خسارت تاخیر بهره مند شوند.
بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وی یادآوری کرد: برای اطلاع رسانی به شهروندان در خصوص تسهیلات تشویقی نسبت به ارسال ۲۶۰۰ پیامک، نصب ۱۴ بنر پرتابلی، ۱۶ استند و ۱۴۰ تخته بنر از سوی روابط عمومی منطقه اقدام شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا