اجتماعی و فرهنگی

ارسال دومین محموله شهرداری تهران به منطقه زلزله زده+جزئیات

به گزارش شورا‌آنلاین، محسن هاشمی  رفسنجانی با اشاره به بازدیدی که توسط تعدادی از اعضای شورای شهر تهران در روز گذشته از منطقه زلزله زده سرپل ذهاب و برخی از روستاهای اطراف آن صورت گرفت، اظهار کرد: در این بازدید میدانی گزارشی از روند خدمت رسانی به زلزله‌زدگان تهیه شد. 

وی تصریح کرد: در این بازدید که به همراه شهردار کرمانشاه و برخی از مسئولین شهری و همچنین استاندار انجام شد، شهرداری تهران قول داد که همکاری لازم را برای ادادمه خدمات داشته باشد.

هاشمی گفت: برهمین اساس و با توجه به بارش‌های احتمالی در روزهای آینده تصمیم گرفته شد دومین محموله شهرداری تهران شامل پتو، نایلون و همچنین کانکس‌های برای حمام مردم زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شود.

رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته دومین محموله شهرداری تهران آماده و پیش‌بینی می‌شود طی فردا این محموله ارسال شود.

وی با تاکید بر اینکه کمک‌های شهرداری تهران همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: هماهنگی‌هایی نیز با شهرداران مناطق ۴ و ۲۰ تهران صورت گرفته و نیروهایی را در منطقه قصرشیرین جهت خدمت‌رسانی به مردم زلزله این مناطق اعزام کنند. 

هاشمی اظهار امیدواری کرد: با همکاری سایر بخش‌ها و نهادها شرایط مناسب‌تری طی روزهای آینده برای مردم زلزله زده استان کرمانشاه فراهم شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا