سیاسی

سخنگوی وزارت خارجه خبر روزنامه سعودی را تکذیب کرد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین به نقل از مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت خارجه، بهرام قاسمی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه کشورمان در گفت‌وگویی درباره خبر روزنامه سعودی الوطن که مدعی شده حسین جابری‌انصاری معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه ایران اوایل هفته جاری سفری کوتاه به صنعا پایتخت یمن داشته و با رهبران انصارالله دیدار کرده، ضمن تکذیب این خبر تصریح کرد: انتشار این اخبار در راستای فرافکنی‌های پرشمار ریاض در پی شکست‌های مکرر و پی در پی آنها در تهاجم نظامی به یمن صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: خبرسازی‌های رسانه‌های سعودی در حالی صورت می‌گیرد که مسیر صنعا چند ماهی است بسته است و عربستان حتی به اتباع یمنی اجازه سفر به صنعا را نمی‌دهد.

روزنامه «الوطن»، عربستان در شماره روز پنجشنبه ۱۰ اکتبر (۱۵ مهر) مدعی شد جابر انصاری معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه ایران اوایل هفته جاری سفر کوتاهی به «صنعا» پایتخت یمن داشته است.

این روزنامه به نقل از یک منبع آگاه مدعی شده که جابر انصاری اوایل هفته جاری با رهبران انصارالله در صنعا دیدار کرده و بر حمایت ایران از این گروه تأکید کرده است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا